قدس آنلاین - کرمان : همزمان با دهه اول ماه محرم و آغاز هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر، زنگ احیای امر به معرف و نهی از منکر در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسؤلان در مدرسه دخترانه امام هادی(ع) کرمان به صدا درآمد.

زنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر در مدارس کرمان نواخته شد

به گزارش قدس آنلاین ، محمد رضا علیزاده،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حاشیه این مراسم در سخنانی ، گفت:  ماه محرم  و فضای ویژه این ماه ؛فرصت مناسبی برای احیا و ترویج ارزش های دینی در جامعه است.

وی افزود: اصل فلسفه قیام امام حسین (ع) برای احیای ارزش های دینی بود و به همین دلیل است که دهه اول محرم به این نام مزین شده است.

علیزاده ادامه د اد: اگر فریضه الهی امر به معرف و نهی از منکر به درستی در جامعه اجرا شود بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

وی بر لزوم ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عاشورا در جامعه تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم نیازمند اتخاذ راهکار درست و اصولی است.

وی تصریح کرد: آیین های ویژه عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) باید متناسب با شان و جایگاه سالار شهیدان، باشکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

در این مراسم دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ،مدیر آموزرش و پرورش ناحیه ٢ کرمان و جمعی دیگر از مسولان نیز حضور داشتند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.