قدس آنلاین-شهرکرد-فریدون عباسی: عکس، آثار ادبی، سفال ،نقاشی بر روی سی‌دی و انیمیشن از جمله آثاراین نمایشگاه است.

نمایشگاه آثار هنری اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرکرد  گشایش یافت

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مسوول مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد همزمان با هفته ملی کودک و روز حفاظت از محیط زیست، از برپایی  نمایشگاه آثار هنری خلق‌شده توسط کودکان و نوجوانان در این مرکز خبر داد.

مهری مهدیان افزود: این نمایشگاه در دو بخش با حضور مسؤولان استانی افتتاح شد و آثار به نمایش گذاشته شده در یک بخش از این نمایشگاه در زمینه معرق، نقاشی، نقش‌برجسته، عروسک‌های کنفی و پارچه‌ای، مدادرنگ، نقاشی خلاق، سفال، خمیرچینی، رباتیک و ... بوده و آثار مربوط به بخش دوم کاردستی‌ با موضوع محیط زیست است.

وی تصریح کرد: آثار بخش دوم نمایشگاه در راستای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از اشیاء دور ریختنی، بازیافت و حفاظت از محیط‌زیست تهیه شده که لامپ‌های غیرقابل استفاده، بطری آب، قاشق‌های یکبارمصرف و ... از موادی بود که در این کاردستی‌ها از آن استفاده شد.

مهدیان افزود: عکس، آثار ادبی، سفال و نقاشی بر روی سی‌دی، انیمیشن از دیگر آثاری است که در بخش‌های مختلف این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.

شایان ذکر است، این نمایشگاه به مدت دو هفته دایر خواهد بود و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دانش‌آموزان مدارس می‌توانند در نوبت صبح از این نمایشگاه بازدید کنند و در نوبت بعدازظهر سایر علاقمندان به ویژه اعضای ثابت کتابخانه می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.