قدس آنلاین- تبریز: شهردار منطقه 5 تبریز کل اعتبار طرح خدمات محله‌ای را در سال‌جاری 300 میلیارد ریال برشمرد و گفت: توزیع خدمت محله‌ای در سطح حوزه با سیاست محرومیت‌زدایی برنامه‌ریزی شده است.

اعتبار 300 میلیارد ریالی شهرداری منطقه 5 تبریز برای طرح خدمات محله‌ای

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: طرح خدمات محله‌ای توسط چند اکیپ عمرانی از اول سالجاری در تمامی محلات آغاز شده است.

وی افزود: طرح خدمات محله‌ای علاوه بر ارتقای سطح استاندارد و کیفیت پروژه‌های عمرانی با هدف افزایش رفاه و آسایش شهروندان اجرا می‌شود.

شهردار منطقه 5 تبریز با بیان اینکه طرح خدمات محله‌ای شامل آسفالت‌ریزی اساسی، لکه‌گیری، توسعه فضای سبز و گلکاری و جدول‌کاری جوی‌های آب است، اظهار داشت: علاوه بر آسفالت‌ریزی و توسعه فضای سبز برای احداث و ترمیم جداول بالغ بر 30 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

هوشیار کل اعتبار طرح خدمات محله ای را در سال‌جاری 300 میلیارد ریال بر شمرد و گفت: توزیع خدمت محله‌ای در سطح حوزه با سیاست محرومیت‌زدایی و توجه به محلاتی که در سال‌های گذشته از این خدمات کمتر بهره‌مند شده بودند برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین حجم طرح خدمات محله‌ای در شهرک‌های جدید الاحداث انجام می‌گیرد.

شهردار منطقه 5 تبریز از تداوم یافتن فازهای جدیدی از این طرح در نیمه دوم سال جاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد این قبیل از پروژه‌های عمرانی و خدماتی منجر به افزایش رضایتمندی شهروندان شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.