قدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: در بحث دسترسی روستاییان به پزشک با مشکل بزرگی روبه‌رو هستیم و یک روستایی باید کیلومترها مسیر را طی کند تا مهر و امضای یک پزشک و مرجع را برای مراجعه به متخصص دریافت کند.

پیمودن مسافت طولانی روستائیان برای گرفتن امضای پزشک و مرجع

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمداسماعیل سعیدی ظهر امروز در مراسم بازدید از پروژه‌های شهر گوگان به اختصاص 500 میلیون تومانی برای تجهیز و امکانات کلینیک درمانی شهر گوگان اشاره کرد و اظهار داشت: با این وجود نیازهای بسیاری از جمله یونیت، رادیولوژی و اتو آنالیزور وجود دارد.

وی به طرح نظام سلامت را یادآور شد و افزود: روستاهای این مرکز وجود دارد که نظام سلامت طبق تدابیر صورت گرفته اقدامات موثر انجام گرفته است.

سعیدی به پزشک طرح ارجاع اشاره کرد و گفت: در بحث دسترسی روستاییان به پزشک با مشکل بزرگی روبه‌رو هستیم و موجب ایجاد محدودیت نیز برای آنها صورت می‌گیرد و یک روستایی باید کیلومترها مسیر را طی کند تا مهر و امضای یک پزشک و مرجع را برای مراجعه به متخصص دریافت کند.

وی به راه‌اندازی و توسعه خانه‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: باید به مسائل مربوط به خانه‌های بهداشت و کمبودهای آنها توجه شود.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مرکز بهداشت، نیاز به رادیولوژی دارد و از این رو محل آن نیز آماده شده است که از وزیر بهداشت تقاضا داریم مبلغی را به منظور تجهیز این مرکز در نظر بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.