قدس آنلاین- تبریز: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز،توسعه فرهنگ شهروند اسلامی را، نماد تاثیرگذاری کارهای فرهنگی دانست.

توسعه فرهنگ شهرونداسلامی نماد تاثیرگذاری کارهای فرهنگی است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی شهردار تبریز در مراسم معارفه اصغر محمدیان به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی با اشاره به اولویتهای راهبردی معاونت فرهنگی واجتماعی، الگوی ممتاز اخلاق شهری در حوزه مدیریت شهری را جزو چشم اندازهای معاونت فرهنگی برشمرد وافزود: فرهنگ سازی در راستای نیل به آرمان شهر زندگی وشهر ممتاز فرهنگی وترویج توسعه رفتار شهروندی براساس فرهنگ ایرانی واسلامی، یکی از راهبردهای سند چشم انداز این معاونت بوده وداشتن مکارم اخلاق اسلامی وشهری جزو منویات مقام معظم رهبری بوده وباید به آن توجه داشت.

وی افزود: هدف اصلی ما از انجام کارهای فرهنگی رسیدن به افق احیای هویت دینی در جامعه است و ترویج و توسعه فرهنگ شهروند اسلامی هم نماد یکی از بهترین و تأثیرگذارترین کارهای فرهنگی در این راستا به شمار می‌رود.
وی با ارج نهادن به فعالیتهای اخیر شهرداری منطقه هفت در حوزه فرهنگی، رشد وتعالی روز افزون فرهنگی واجتماعی را با توجه به بافت منطقه در جلوگیری از آسیبهای اجتماعی، از اولویتهای کاری معاونت جدید در منطقه بر شمرد وداشتن اخلاص واخلاق در کار را جزو مهمترین شالوده خدمت به ساکنین منطقه دانسته وتوصیه نمود .
مولاخواه شهردار منطقه هفت کلانشهر تبریز نیز در این جلسه با تقدیر ازحضور  معاون فرهنگی  واجتماعی شهرداری در این جلسه معارفه از اهمیت دادن و دقت آن معاونت به ارتقای فرهنگی در مناطق یاد نموده وبا اشاره به تاریخچه ورود فرهنگ وتمدن به جامعه ایرانی، فرهنگ اسلامی را تکمیل کننده فرهنگ ایرانی دانسته ونقش آن را در چهارعمل مهم زندگی، به عنوان جزء لاینفک و عجین شده حیات بشری امروز دانست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.