قدس آنلاین - کرمان: حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در یادواره شهدای زنگی‌آباد کرمان اشاره به اینکه باید در مقابل تهدیدات آمریکا با قدرت و عزت ایستاد و هراسی به دل راه نداد، بیان کرد: آموزگار ما در این مدرسه عاشورا و امام حسین(ع) است.

حفظ حجاب اسلامی توسط زنان نوعی آراستگی به محبت خداوند است

به گزارش قدس آنلاین ، نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زنان جامعه اسلامی باید خود را آراسته به حجاب اسلامی کنند تا محبوب خداوند شوند، خاطرنشان کرد: شهدا خود را آراسته به محبت خداوند کردند و حفظ حجاب اسلامی توسط زنان نوعی آراستگی به محبت خداوند است

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه شهدا یک الگوی تمام عیار برای زندگی سایر انسان‌ها هستند، گفت: دغدغه شهدا محبت و علاقه به خداوند متعال بود .

وی با بیان اینکه شهدا ولایت‌پذیر قاطع بودند، افزود: امروز اقتدار سیاسی و نظامی ما در دنیا دست‌آورد مبارزه بی‌امان شهدا و جانبازان است.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی ایران با تاکید بر اینکه قدرت‌نمایی آن روز شهدا باعث شده تا آمریکا نتواند در مقابل ما قدرت‌نمایی کند، تصریح کرد: اگر شهدا نبودند امروز مردانی دلیر در موصل در مقابل داعش نمی‌ایستادند.

وی با بیان اینکه ماشین تروریست‌ها در حلب، دمشق و سوریه به گل نشسته است، گفت: حزب‌الله دست‌آورد عظیم دانشگاه دفاع‌مقدس است.

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه انسان‌هایی که خدا آنها را دوست دارند در برابر برادران و خواهران دینی خود متواضع و مودب و در مقابل دشمنان سخت و نفوذناپذیرند، افزود: شهدا تا آخرین فشنگ خود ایستادگی کردند و حتی یک گام به عقب نکشیدند و این استقامت دیروز شهدا، جانبازان و آزادگان بود که عزت امروز پدید آمده‌ است.

وی با تاکید بر اینکه در مقابل دشمن باید ایستادگی کرد و سخت بود، گفت: مبادا خط کشی‌های سیاسی جامعه را از هم متفرق کند چرا که دشمن همین را می‌خواهد.

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد با بیان اینکه جهاد یعنی نهایت سعی برای خدا و در راه رسیدن باید با هدف جهاد کرد، گفت: امروز نیز برای آنکه در اقتصاد مقاومتی موفق شویم نیازمند جهاد اقتصادی هستیم و جنگ اقتصادی نیز مجاهد فی‌سبیل‌الله می‌خواهد.

وی با اشاره به اینکه با تن‌پروری، اسراف و فرار از کار و تولید اقتصاد ما مقاومتی نمی‌شود، افزود: زنان در خلق اقتصاد مقاومتی نقش محوری دارند و مدیریت اقتصاد خانواده در دست زن خانه است.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه مدیریت مصرف و تغییر الگوی مصرف برای جلوگیری از اسراف از ضروریات جامعه ما است، تصریح کرد: اسراف در ادارات بی‌داد می‌کند در حالی که ثروت کشور باید در عرصه تولید به کار گرفته شود.

وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی بر پایه مصرف صحیح، افزایش بهره‌وری و تولید حداکثری مبتنی بر علم و دانش محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد کشاورزان را به مصرف صحیح آب توصیه کرد و افزود: سطح آب در کشور پائین آمده و باید محصولاتی را تولید کرد تا نیاز به آب کمتر داشته باشند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.