قدس آنلاین- تبریز: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی بر لزوم پیگیری‌های لازم برای افتتاح موزه مطبوعات در ۲۹ بهمن تبریز تاکید کرد.

لزوم پیگیری‌های لازم برای افتتاح موزه مطبوعات در ۲۹ بهمن امسال تبریز

 به گزارش قدس آنلاین از تبریز،سعید شبستری امروز در نخستین جلسه برگزاری سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی با اشاره به سابقه درخشان تبریز و آذربایجان در تاریخ  مطبوعات ایران، راه‌اندازی موزه مطبوعات در این شهر یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و از انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی خواست، پیگیری‌های لازم برای افتتاح موزه مطبوعات استان در ۲۹ بهمن ماه سال‌جاری را انجام دهد.

وی رسانه‌ها و مطبوعات را حلقه واسط مسئولان و مردم ذکر کرد و افزود: اعتماد مردم به خدمت‌گزاران خود در نظام اسلامی یک امر اتفاقی نیست و عوامل متعددی در جلب این اعتماد نقش داشته که یکی از مهم‌ترین آنها اصحاب رسانه‌ها هستند.

شبستری بر برگزاری سومین جشنواره مطبوعات در استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد و گفت: به خاطر یک فرد یا جناح و گروه نباید منافع ملی را زیرسئوال ببریم.

وی برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات را موجب ایجاد فضای رقابت، کیفی‌سازی و تعامل مطبوعات دانست و خاطرنشان کرد: در این جشنواره به مقوله اقتصاد مقاومتی به خاطر پایلوت بودن آذربایجان‌شرقی در اقتصاد مقاومتی در کشور و احیای دریاچه ارومیه توجه ویژه شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی بر بالا بردن آستانه تحمل در گروه‌ها و جناح‌ها تایکد کرد و گفت: جایگاه‌ها و حرمت حفظ شود و رسانه‌ها از فضای تهمت دوری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.