۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 469540

قدس آنلاین - کرمان: جانشین ستاد بحران استان کرمان گفت: زلزله شهرستان زرند 10 نفر مصدوم به همراه داشته است که پس از مراجعه به اورژانس به صورت سرپایی درمان شده اند.

زلزله در زرند کرمان

ابوالقاسم سیف الهی با اشاره به اینکه بعد از ظهر جمعه (ساعت 17 و 32 دقیقه و 26 ثانیه) زلزله ای ۴.۷ ریشتری در عمق 10 کیلومتری زمین شهرستان زرند را لرزاند، افزود: کانون این زمین لرزه در مرکز شهر زرند بوده است.
وی به تشکیل ستاد بحران شهرستان زرند خبر داد و یادآورشد: این زلزله 10 نفر مصدوم را به همراه داشته است که 2 نفر به صورت مستقیم و 8 نفر به صورت غیرمستقیم بر اثر فرار از زلزله آسیب دیده اند که پس از مراجعه به اورژانس به صورت سرپایی درمان شده اند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان به آماده باش ستاد بحران استان، بیمارستان ها، واحدهای امدادی و ... اشاره و خاطرنشان کرد: طی بررسی تیم های کارشناسی تخریب تعدادی دیوار غیر مقاوم، گسترش ترکها در واحدهای غیرمقاوم و ایجاد ترک در برخی از تاسیسات انتقال برق گزارش شده است.
سیف الهی با اشاره به اینکه پس از این زلزله حدود 3 زلزله رخ داده است اما شدت آنها زیاد نبوده است، گفت: به دلیل اینکه زلزله ای اتفاق افتاده و شدت این زلزله اخیر بیشتر از قبل بوده است، رعایت مسایل ایمنی توسط مردم توصیه می گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.