قدس آنلاین- تبریز: هیجدهمین همایش بزرگ دوچرخه‌سواری بناب با نام «بناب شهر دوچرخه» با حضور بیش از ۲۰ هزار نفر از شهروندان بنابی برگزار شد.

۲۰ هزار نفر در بناب رکاب زدند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ظهر امروز در این همایش با شکوه دوچرخه‌سواران مسیر ابتدای کوی لاله تا پارک فدک را به مسافت ۴ کیلومتر رکاب زدند.

همایش دوچرخه‌سواری بناب به منظور ترویج استفاده از وسایل حمل و نقل پاک، ترویج ورزش و فعالیت‌های بدنی، روان سازی مشکلات ترافیک کلان شهرها، کاهش مصرف سوخت و کاهش هزینه‌های خانواده با توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری همه ساله با حضور مردم ورزش دوست بناب از کودک سه ساله گرفته تا پیرمرد ۸۵ ساله در شهرستان بناب برگزار می‌شود.

بر همین مبنا در هیجدهمین همایش بزرگ دوچرخه‌سواری بناب که با تلاش و همکاری مسئولان اداره ورزش و جوانان، شهرداری، شورای اسلامی شهر، راهنمایی و رانندگی، پلیس راه، اورژانس، نیروهای انتظامی و فرمانداری و سایر ادارات و واحدهای تولیدی شهرستان برگزار شد، فرماندار، معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند.

این گزارش حاکی است، در پایان برگزاری همایش دوچرخه‌سواری بناب به ۱۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان در همایش به قید قرعه جوایز و هدایایی از جمله دوچرخه اهدا شد.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری بناب واقع در ۱۱۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی به علت استفاده اکثر شهروندان از دوچرخه در زندگی روزمره به شهر دوچرخه شهرت دارد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.