عضو فراکسیون امید با انتقاد از عدم حمایت وزرا از حامیان دولت در استان ها گفت: آقای روحانی اگر نتواند برای انتخابات طرفداران خود را راضی نگه دارد، توفیقاتش کاهش خواهد یافت.

روحانی حامیانش را راضی نکند امکان توفیقش کاهش می یابد

به گزارش قدس آنلاین، علی اسدی در گفتگو بامهر اظهار داشت: ما از حامیان دولت بوده و در فراکسیون امید هستیم لذا انتظار داشتیم دولت حمایت جدی تری از ما انجام دهد. نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مدت حضورمان در مجلس حمایت جدی را که توقع داشتیم دولت از فراکسیون امید انجام دهد صورت نگرفت و وزرا برای کمک به اعضای فراکسیون امید اقدام مهمی انجام نداده اند.
عضو فراکسیون امید تصریح کرد: آقای روحانی هم برای انتخابات اگر نتواند طرفداران خود را راضی نگه دارد تا از وی حمایت کنند، امکان توفیقش کاهش خواهد یافت.

دستگاه های اجرایی با اعضای فراکسیون امید هماهنگ نیستند

وی ادامه داد: ما توقع داشتیم مشکلات‌مان با دستگاه های اجرایی در شهرستان و استان به راحتی برطرف شود، اما با اینکه ماه ها از شروع مجلس دهم می گذرد باید به زحمت از دستگاه های اجرایی بخواهیم اقدامات مورد نیاز را در شهر و استان انجام دهند. متاسفانه دستگاه های اجرایی با اعضای فراکسیون امید هماهنگ نیستند.
عضو کمیسیون صنایع مجلس با انتقاد از وضعیت صنعت در کشور گفت: صنعت کشور بعد از تحریم ها به اغما رفت و برای بیدار شدن صنعت بعد از برجام نیاز مبرم به بازنگری در سیاست های اقتصادی دولت داریم. اگر دولت بتواند از فضای رکود خارج شود و سرمایه گذاری های داخلی و خارجی را به سمت تولید هدایت کند، می توان به آینده صنعت امید بست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.