به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سعید حاجیزاده اظهار داشت:برنامه 90 تنها به طرح گذرا و بدون پاسخ برخی مسائل و ابهامات مربوط به تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام بسنده کرد و در کمال تعجب این ابهامات را با میهمان خود، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در میان نگذاشت.
وی افزود: تنها نقش این برنامه تلویزیونی فراهم کردن تریبونی برای میهمان خود بود تا ایشان وعده دیگری برای بهرهبرداری زمین چمن بدهد.
حاجیزاده تصریح کرد: 90 این هفته 90 همیشگی نبود و از کنار ابهامات به راحتی عبور کرد این در حالی است که آقای نظمی مدیر کل ورزش و جوانان استان در جمع خبرنگاران از نفوذ تولید کننده چمن داخلی در وزارت جهاد کشاورزی خبر داده بود.
وی ادامه داد: معلوم نشد چرا برنامه 90 برای آقای نظمی تریبون نداد و به این موضوع پرداخت نکرد که چه دستهایی در کار بود تا تصمیم کارشناسی قبلی مبنی بر خرید چمن خارجی تغییر یابد و با وجود آمادگی و عمل طرف خارجی به تعهد خود این تصمیم بلا اجرا رها شود؟
حاجیزاده ادامه داد: چرا شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مورد واردات چمن خارجی به موقع با سازمان نباتات مکاتبه و هماهنگی نکرد؟ چرا این سازمان صرفا با استناد به خبری در روزنامه ها دست به مکاتبه زد؟ چرا از میهمان برنامه سوال نشد که چگونه میشود خرید چادر از آلمان برای ورزشگاه نقش جهان اصفهان مشکلی ندارد اما خرید چمن ورزشگاه یادگار امام با مشکل مواجه میشود؟
رئیس کمیسیون فرهنگی و امور اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به سالها فعالیت خود به عنوان خبرنگار ورزشی صدا و سیما گفت: به عنوان یک صدا وسیمایی به فضای عمومی برنامه 90 آشنایی دارم و میدانم که این برنامه جزو معدود برنامههایی است که دستش برای طرح و پرداخت مسائل تا حد زیادی باز است اما معلوم نشد درباره مساله تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز، چه بر سر این برنامه آمد؟
نظر شما