مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: برای ایجاد تعادل قیمت گوشت در بازار گوشت قرمز وارداتی و تولید داخل به انداز کافی عرضه می شود.

عرضه گوشت قرمز وارداتی و تولید داخلی با قیمت مناسب

علیرضا ولی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما؛ با اشاره به اینکه گوشت مرغ و گوشت قرمز به اندازه کافی ذخیره سازی شده است افزود: گوشت قرمز منجمد واردتی با قیمت هر کیلو ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت قرمز تولید داخل نیز هر کیلو ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.

وی همچنین درباره عرضه گوشت منجمد به بازار گفت: گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۵۱۰۰ تومان در عمده فروشی و ۵۲۰۰ تا ۵۳۰۰ تومان در سطح خرده فروشی عرضه می شود .

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام برای خرید مازاد گوشت مرغ اعلام آمادگی کرد و افزود : به منظور جلوگیری از ضرر و زیان مرغداران گوشت مرغ مازاد با قیمت هر کیلو ۶۴۰۰ تا ۶۸۰۰ تومان صادراتی خریداری و ذخیره سازی می شود.
ولی گفت : از ۵ شهریور تا کنون بیش از ۲۰ هزار تن گوشت مرغ از مرغداران خریداری شده است.
وی افزود: قیمت تمام شده هر کیلو گوشت مرغ برای مرغدار هفت هزار تومان است اما اکنون به علت کاهش تقاضا و افزایش عرضه با قیمت هر کیلو کمتر از ۶۵۰۰ تومان فروخته می شود.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تاکید کرد: این شرکت در قبال دریافت گوشت مرغ مازاد بنا بر تمایل مرغداران پول نقد یا نهاده می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.