معاون بنیاد برکت کشور گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تاکنون در خراسان جنوبی 77 طرح با 226 میلیارد و 700 میلیون تومان را اجرا کرده است.

77 طرح ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان جنوبی اجرا شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سعید جعفری بعد از ظهر امروز در نشست بررسی توسعه شهرستان نهبندان از اجرای 77 طرح ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در خراسان جنوبی خبر داد.

وی افزود: این طرح‌ها در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، زیربنایی و حمایتی بوده است که برای اجرای آنها 226 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است.

معاون فنی و طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت کشور تصریح کرد: طی دو سال گذشته 15 طرح شامل آبرسانی، راهسازی، ساخت مدرسه و کتابخانه در شهرستان نهبندان توسط بنیاد برکت اجرا شده است.

جعفری با اشاره به هزینه 11 میلیارد تومانی این طرح‌ها یادآور شد: از 15 طرح اجرایی بنیاد برکت در شهرستان نهبندان 13 طرح به بهره‌برداری رسیده است که دو باب مدرسه و یک طرح آبرسانی نیز تا دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار مناطق محروم کشور در دستور بنیاد برکت قرار دارد، افزود: خراسان جنوبی جزو استان‌های مورد حمایت این بنیاد است و بزودی طرح توسعه شهرستان نهبندان اجرایی می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.