​ایلام-جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: با همت و تلاش کارکنان و با انجام کارهای پژوهشی مناسب و کاربردی، دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان در میان کل ادارات و نهادهای استان ایلام به مقام اول تحقیق و پژوهش دست یافت.

انتظامی استان ایلام به مقام اول تحقیق و پژوهش دست یافت

به گزارش خبرنگار  قدس آنلاین، سرهنگ حسن کاظمی روز پنج شنبه در مصاحبه با رسانه های دیداری و شنیداری استان با بیان اینکه پژوهش راه میان بر برای رسیدن به هدف است، اظهار داشت: انجام پژوهش های بنیادی و یا تحقیق و توسعه درباره روش ها و سیستم های مورد نیاز، به منظور پیشرفت ناجا و در راستای تحقق امنیت مطلوب در جامعه، صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه پژوهش به معنای انجام کاری خلاقانه و نظام مند است، افزود: هدف پژوهش، گسترش دامنه علم و دانش است و این گستردگی می تواند در زمینه علوم انسانی، فرهنگ و جامعه و استفاده از علوم مختلف به منظور دستیابی به کاربردهای جدید،  مورد استفاده قرار گیرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امروزه پژوهش در دنیا به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است، بیان داشت: در حال حاضر جهان به این واقعیت دست یافته که اگر در حوزه پژوهش به صورت عمیق و ریشه ای به موضوعات پرداخته نشود، شکست و افت فوق العاده، حتمی خواهد بود.

سرهنگ حسن کاظمی با اشاره به اینکه صاحب نظران بر این عقیده اند که با کار پژوهشی می توان وضعیت موجود را به وضعیت مطلوب رساند و ارتقاء داد، یادآور شد: پژوهش مقوله ای است که در هر قدم، نیاز به آن کاملاً احساس می شود و کشور یا سازمانی موفق است که از این ظرفیت عظیم علمی به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

وی با بیان اینکه نیاز به تحقیق و پژوهش در نیروی انتظامی نمود بیشتری دارد، خاطرنشان ساخت: از آنجا که ناجا با حوزه امنیت مردم سر و کار دارد بنابر این باید در این زمینه هوشمندانه تر عمل کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در حال حاضر نیروی انتظامی با اعتقاد به مسئله پژوهش، در همه معاونت ها و پلیس های تخصصی، دفتر تحقیقات کاربردی دایر کرده است، تصریح کرد: این مجموعه ها با تمام توان تلاش می کنند تا موضوعات امنیتی و اجتماعی را با روش های صحیح علمی، مدیریت و هدایت کنند.

 سرهنگ حسن کاظمی تأکید کرد: با همت و تلاش کارکنان و با انجام کارهای پژوهشی مناسب و کاربردی، دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان در میان کل ادارات و نهادهای استان ایلام به مقام اول تحقیق و پژوهش دست یافت.

وی به تعامل دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان با سایر دستگاه ها اشاره کرد و گفت: تعامل با مراکز دانشگاهی و ستاد ناجا، استفاده از ظرفیت دانشجویان و اساتید، ارتباط با صدا و سیما و رسانه ها، موجب شده است تا این مجموعه بیش از پیش به توفیقات دست یابد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه رسانه می تواند یک تحول زیبا در جامعه ایجاد کند، اظهار داشت: با توجه به پیچیدگی‌های روز افزون محیط سازمان‌های پلیسی در کنار اهمیت این سازمان‌ها در تحقق امنیت عمومی و رفاه اجتماعی، این رسانه ها هستند که می توانند با قلم و زبان فاخر خود کارهای عظیم نیروی انتظامی را به بهترین شکل ممکن منتشر و منعکس کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.