نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به تولید برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد به تقویت امنیت ملی کمک می کند.

توجه به تولید موجب تقویت امنیت کشور می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، بهمن طاهرخانی روز پنجشنبه در آئین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین گفت: مسئولیت ها در نظام اسلامی فقط فرصتی برای خدمت به مردم است و در این راه همه باید تلاش کنند تا رضایت عمومی جلب شود.

وی افزود: تجارت یک فن و هنر است که با علم و تجربه حاصل می شود و با استفاده از تجارب دیگران نیز تقویت می شود و در این زمینه آموزش تخصصی نیز اهمیت دارد.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز دنیا در مسیر تحولات اجتماعی و اقتصادی است و با استفاده از اندیشمندانی در حوزه تجارت تلاش می کند بیشترین سهم را به خود اختصاص دهد.

طاهرخانی یادآورشد: اگر بخواهیم در بازارهای جهانی کنونی حضور پررنگی داشته باشیم باید تولیدات ما به روز، کیفی و با قیمت مناسب باشد تا مشتری خود را پیدا کند.

وی اضافه کرد: حمایت دولت از صنعت و تولید ضرورتی اجتناب ناپذیر است تا کارآفرینان و سرمایه گذاران با انگیزه بیشتری در این راه گام بردارند.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: روان سازی قوانین تجارت برای توسعه صادرات ضروری است و باید دانست در شرایط کنونی تقویت تولید و حمایت از تولیدکنندگان گامی ارزشمند در مسیر تقویت امنیت کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.