خبر فوری

رودسر-حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به اقتدار و قدرت دفاعی ایران، گفت: دشمن شناسی یکی از مواردی است که مقام معظم رهبری بر روی آن تأکید دارد و توجه به آن را برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ضروری می داند.

لازمه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، دشمن شناسی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد عصر پنج شنبه در یادواره سرداران، فرماندهان و ۷۰۰شهید والا مقام شهرستان رودسر که در مسجد ملا امیرا شهرستان رودسر برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از آموزه های الهی و قرآنی است، اظهار کرد: براساس تأکیدات خداوند متعال جامعه اسلامی هیچگاه نباید خود را به دور از توطئه و نقشه دشمنان بداند.

وی با تأکید بر ضرورت دشمن شناسی، افزود: توجه به نقشه های دشمن یکی ازمهم ترین واساسی ترین شاخص ها برای حراست از اقتدار ملی است که غفلت از آن بسترهای آسیب نظام را فراهم می کند.

نائب رئیس دوره نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز اقتدار و عزت ایران اسلامی به واسطه دشمن شناسی مقام معظم رهبری است، گفت: دشمن شناسی یکی از مواردی است که مقام معظم رهبری بر روی آن تأکید دارد و توجه به آن را برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ضروری می داند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با استفاده از عُمال خود همانند آل سعود و آل خلیفه به دنبال آسیب و ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی دارای قدرت فراوان هستند برای مقابله با آنها باید نقشه مناسب و قدرت کافی داشته باشیم.

ابوترابی فرد به حفظ اقتدار و قدرت جامعه اسلامی تأکید کرد و افزود: جامعه اسلامی با توجه به پتانسیل و ظرفیت خود باید در همه عرصه ها اعم از اقتصادی، سیاسی، علمی و نظامی پیشتاز و پیشگام قدرت های جهان شود.

وی با بیان اینکه امروز جامعه اسلامی از نظر مردم سالاری دینی از یک انسجام برخوردار است، اظهار کرد: این انسجام حاکم بر جامعه اسلامی برگرفته از آموزه های دینی بوده که سبب وهم دشمنان شده است.

نائب رئیس دوره نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز به اذعان کشورهای غربی ایران قدرت اول منطقه محسوب می شود، تصریح کرد: تفکر انقلابی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و مقاومت اسلامی مردم الگویی برای سایر انقلاب های منطقه و جهان اعم سوریه و عراق شده است.

وی در ادامه به اقتدار دفاعی و نظامی ایران اشاره کرد و گفت: قدرت دفاعی ایران، قدرت نظامی آمریکا در منطقه جنوب غربی آسیا  مهار کرده است.

به گفته وی ایران اسلامی به واسطه انقلاب در تمامی حوزه های دفاعی اعم از موشکی، دریایی، زمینی از قدرت های پیشرو جهان محسوب می شود و استکبار جهانی به واسطه همین اقتدار و قدرت جرأت تجاوز به ایران را به خود نمی دهد.

ابوترابی فرد با بیان اینکه شهدا برای رسیدن به این قدرت فداکاری ها و رشادت های بسیار انجام داده اند، اظهار کرد: براساس آموزه های دینی و اسلامی ایران هیچگاه از قدرت خود برای کشورگشایی و تجاوز به کشورهای دیگر استفاده نمی کند.

نائب رئیس مجلس نهم شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم براساس آموزه های، مبانی و اندیشه قرآنی، رهبری داهیانه مقام  معظم رهبری بتوانیم درسایه اصول الهام بخش قانون اساسی جمهوری اسلامی با وحدت و انسجام در مسیر حفظ این قدرت حرکت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.