دبیر سازمان مردم‌نهاد جوان ققنوس گفت: وجود خانه‌های جوان می‌تواند بسیار موثر باشد چرا که سمن‌های مختلف می‌توانند به تبادل نظر پرداخته و از تجربیات هم استفاده کنند.

خانه‌های جوان محل تبادل افکار سازمان‌های مردم نهاد است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمیده شوردی افزود: ریشه بسیاری از مشکلات جوانان در کمبود سرگرمی های سالم است. وقتی جوانان نتوانند انرژی خود را در تفریحات و سرگرمی های سالم تخلیه کنند در نتیجه احتمال به انحراف کشیده شدن آنها بالا خواهد رفت.

وی با تاکید بر اینکه نحوه گذراندن اوقات فراغت از مهمترین دغدغه هایی است که در قشر جوان با آن روبه رو هستیم، افزود: تقاضای من از مسئولان این است تا بستری برای تفریحات سالم و مفرح برای جوانان ایجاد کنند که این خود می تواند بسیاری از مشکلات این قشر را نیز مرتفع کند.

شوردی اظهار کرد: سرگرمی ها علاوه بر مفرح بودن می توانند هدف دار نیز برنامه ریزی شوند و از این طریق جوانان بسیاری از مهارت ها را کسب کنند.

این دبیر سازمان مردم نهاد جوان همچنین به اهمیت وجود خانه های جوان اشاره کرد و افزود: یقینا وجود چنین خانه هایی می تواند بسیار موثر باشد چرا که در این مکان سمن های مختلف می توانند به تبادل نظر پرداخته و از تجربیات هم استفاده کنند از طرفی خانه جوان می تواند خروجی های مفیدی نیز داشته باشد چرا که سمن ها در ارتباط مستقیم با جامعه هستند و نیاز جامعه را بهتر می شناسند بنابراین در شناسایی و اولویت بندی نیازهای جامعه می توانند مسئولین را یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.