​ایلام – مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: پس از اعلام فراخوان جشنواره عکس مسیر سبز، ۷۰ عکاس از سراسر کشور با ارسال ۳۳۸ اثر در این جشنواره شرکت کردند و آثارشان داوری شد.

برگزیدگان نخستین جشنواره عکس مسیر سبز انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرهاد قیصربیگی روز یکشنبه در آیین معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره عکس مسیر سبز در هتل زاگرس ایلام اظهار داشت: پس از داوری آثار توسط منوچهر تتری، هادی کریمی و سجاد ذوالفقاری؛ در مجموع ۶ اثر در ۲ بخش حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه، انتخاب و برگزیده شدند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال اثار به این جشنواره در ابتدای فراخوان، تا پنجم آذرماه بود، افزود: به منظور شرکت هر چه بیشتر علاقه مندان، مهلت ارسال آثار تا ۱۰ آذرماه سالجاری تمدید شد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه پیاده روی و حماسه اربعین حسینی بود و به منظور تحقق شعار معلولیت؛ محدودیت نیست، برگزار شد، بیان داشت: این مسابقه در ۲ سطح عکاسی حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه با موضوع های عکاسی از توانخواهان در مسیر پیاده روی اربعین و نیز فعالیت های سازمان بهزیستی در زمینه های مددکاری، توانبخشی و اورژانس اجتماعی برگزار گردید.

برگزیدگان نخستین جشنواره عکس مسیر سبز که در این آیین معرفی شدند:

 بخش حرفه ای:

 محمد آهنگر از خوزستان، شکوفه نوربخش از ایلام و محمد کلانتری از دره شهر به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم.

بخش عکاسی با تلفن همراه:

مصطفی پورتیمور از ایلام، هادی اسماعیلی از ایلام و امیرمحمد سلیمانی از تهران عناوین اول تا سوم.

گفتنی است، در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از آثار عکاسان راه یافته به جشنواره مسیر سبز برپا شده بود که مورد بازدید شرکت کنندگان قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.