تبریز- مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی از مراجعه ۲۶ هزار و ۲۹۰ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان در هشت ماهه امسال خبر داد.

صدمات ناشی از نزاع ۲۶ هزار نفر را روانه پزشکی قانونی کرد

به گزارش قدس آنلاین، بهرام صمدی‌راد اظهار داشت: در هشت ماهه منتهی به آذر سال‌جاری ۲۶ هزار و ۲۹۰ نفر به‌دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد مراجعان که ۲۶ هزار و ۲۸۲  نفر بود حدود ۸ نفرافزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: از کل مراجعان نزاع در هشت ماهه نخست سال جاری ۶ هزار و ۷۳۳ نفر زن و ۱۹ هزار و ۵۵۷ نفر مرد بودند که این در حالی است تعداد مراجعان زن و مرد در هشت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تفاوت محسوسی نداشته است.

صمدی‌راد گفت: مراجعان مدعی نزاع در آبان‌ماه امسال برابر با ۲ هزار و ۳۳۵ نفر بود که این رقم در مهر سال گذشته ۲ هزار و ۲۹۳ نفر بوده است که امسال در این مدت ۱.۸ درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: کل آمار مراجعان مدعی نزاع در سال ۹۴برابر با ۳۴ هزار و ۸۰۵ نفر بوده که از این تعداد ۹ هزار و۳۵ نفر زن و ۲۵ هزار و ۷۷۰ نفر مرد بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.