شهرکرد-نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از حوزه انتخابیه خود گفت: چابک سازی و کوچک سازی دولت بهترین فرصت برای دریافت تسهیلات اشتغال و توانمندسازی است.

دولت باید به دنبال کوچک سازی و چابک سازی باشد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، محمد خالدی بیان داشت: کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی کارهای نو و جدید در راستای اقتصاد مقاومتی انجام می دهد.

وی افزود: کمیته امداد بنیان گذار طرح های اقتصادی در راستای توانمندسازی است که باید این فرهنگ در جامعه و خانواده های کمیته امداد رواج پیدا کند و خانواده هایی که می توانند از این تسهیلات استفاده کنند و از تحت حمایت خارج شوند.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار ما از فارغ التحصیلان دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی این است که از این نوع تسهیلات استفاده کنند و با دانشی که دارند وارد عرصه اقتصاد بویژه اقتصادهای تولید شوند که ضمن تأمین مالی خود باعث پیشرفت کشور می شود.

خالدی ادامه داد: این نگاه باید تغییر پیدا کند که صرفاً تحصیل برای اشتغال در نهادهای دولتی و اداری نباشد و دانش ها کاربردی شود و در جامعه نمایان شود.

وی گفت: دولت و نظام بدنبال کوچک سازی و چابک سازی در سازمان ها و ارگان های دولتی است و با وجود این تسهیلات اشتغالزایی و خودکفایی بهترین فرصت برای توانمند شدن است و باید مسئولین تمام تلاش خود را برای تحقق این امور انجام دهند.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد:از آرزوها و خواسته های دست یافتنی این است که مددجویان کمیته امداد توانمند شوند و در مسائل اقتصادی به کمیته امداد نیازی نداشته باشند.

سرکشی از خانواده های مددجویان و بازدید از طرح های اشتغال و خودکفایی از دیگر برنامه های سفر یک روزه به شهرستان لردگان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.