وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز جبهه تازه ای به نام فضای مجازی گشوده شده که کاهش تهدیدها و فرهنگسازی برای سالم کردن آن، مصداق جهاد اسلامی است.

کاهش تهدیدهای فضای مجازی مصداق جهاد اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان،محمود واعظی روز پنجشنبه در نخستین کنگره شهدای فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) گفت:امروز جبهه تازه ای به نام فضای مجازی گشوده شده که کاهش تهدیدها و فرهنگسازی برای سالم کردن آن، مصداق جهاد اسلامی است.

وی افزود: فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید که باید از فرصت های آن بیشترین استفاده را کرد و با فضای مجازی تفکرات شیعی و اسلامی را به همه دنیا رساند.

واعظی ادامه داد: از سوی دیگر در این فضا تهدیدهایی برای اعتقادات و جوانان ما وجود دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دوره کنونی فضای مجازی به اندازه محیط حقیقی گسترده شده و همه باید با روحیه جهادی به سالم سازی آن اقدام کنند.

وی افزود: اکنون در منطقه پیرامونی ایران، بحران های مختلفی دیده می شود. اندیشه و تفکر تکفیری و افراطی اطراف ما وجود دارد و تلاش زیادی از سوی رژیم وهابی سعودی می شود که اندیشه جوانان کشور را با برنامه های مختلف نشانه بروند.

این مسوول ادامه داد: از سوی دیگر، با افرادی در گروه داعش روبروییم که به نام اسلام، علیه اسلام می جنگند.

واعظی اضافه کرد: امروز اقتدار نظام ما بیش از گذشته است؛ به گونه ای که هنگام بروز هر مساله منطقه ای، همه منتظر موضع ایران هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای اینکه نقش سازنده خود را در داخل کشور،‌ منطقه و جهان ایفا کنیم باید پشت سر امام خود بایستیم و همبستگی و انسجام کشور را حفظ کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.