آنتونیو کونته، سرمربی چلسی تاکید کرد که ترجیح می‌دهد در روز کریسمس تیمش را تمرین دهد تا اینکه به خرید کادو برود.

آنتونیو کونته: تمرین را به خرید کریسمس ترجیح می دهم

به گزارش قدس آنلاین، کونته اولین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد و پیش از این عادت به بازی سیستم لیگ برتر که در آن تیم‌ها در روزهای تعطیلات کریسمی هر ۲ روز یک بار بازی می‌کنند نداشته است. حال او مدعی شد که ترجیح می‌دهد در کریسمس درگیر فوتبال باشد تا خرید کادو.

به نقل از ورزش سه، کونته گفت:" من خریدن کادو را دوست ندارم. از این کار بدم می‌آید. همسرم این کار را انجام می‌دهد. او شخصیتی فوق العاده دارد. به بهترین شکلی پول را هزینه می‌کند. صرفا کادوهای گران نمی‌خرد. همسر و دخترم فردا به اینجا خواهند آمد تا در کنار برادرانم و پدر و مادرم کریسمس را جشن بگیریم. این اولین سال است که در کریسمس درگیر فوتبال هستیم. امیدوارم تجربه خوبی باشد.

وی افزود: برای ما کمی عجیب است. در این دوره از سال همیشه به سفر می‌رفتیم. به لچه، به تورین، یک بار هم به دوبی رفتیم. ولی برای من خیلی مهم است که در کریسمس با خانواده باشم و با آنها جشن بگیرم. مهم نیست کجا باشم ولی باید با آنها باشم."

کونته درباره برگزاری فوتبال در کریسمس گفت:" خیلی از مربیان می‌گویند که باید این سیستم متوقف شده و تعطیلات زمستانی برگزار شود. کاپلو همیشه می‌گفت نبود تعطیلات زمستانی به تیم ملی صدمه می‌زند. پاسخ به این سوال دشوار است. جوی که در ورزشگاه قرار دارد در این دوره فوق العاده است. گفتن اینکه بازی کردن در کریسمس خوب است یا بد برای من دشوار است ولی این اولین تجربه من است و برایش هیجان زده هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.