انتشار اخبار در نشریات رژیم صهیونیستی نشان می دهد که این رژیم عملیات تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری و فلسطین اشغالی را در سال ۲۰۱۶ گسترش داده، به طوری که در طول این سال یک هزار باب خانه فلسطنیان از سوی رژیم صهیونیستی تخریب شده است.

تخریب بیش از یک هزار خانه فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا: اسرائیل (رژیم صهیونیستی) در مدت اخیر تخریب ساختمان های شهروندان عرب در داخل خط سبز و خارج از آن را به ادعای آن که این ساختمان ها غیرقانونی ساخته شده اند، افزایش داده و این در حالی است که اتحادیه اروپا نسبت به این اقدام اعتراض کرده است.
کام در مقاله ای در پایگاه صهیونیستی ان آر جی نوشت: مساله تخریب منازل عربی (فلسطینیان) به حدی اهمیت دارد که تشکل اللیکود چند روز پیش در کنست جلسه غیر علنی برگزار کرد.
وی می نویسد، به نظر می رسد که بنیامین نتانیاهو به ادامه سیاست تخریب منازل فلسطینیان اطمینان دارد و در همین رابطه از مقامات شهرک ها خواسته تنها یک ماه دیگر تحمل کنند (اشاره وی به پایان دوران ریاست جمهوری باراک اوباما و آغاز حکومت دونالد ترامپ است) تا عملیات تخریب از سر گرفته شود.
این در حالی است که برخی از ساکنان منطقه جیم در کرانه غربی نیز خواستار تخریب بیشتر منازل فلسطنیان در این مناطق شده اند.
به نوشته این نویسنده، منازل فلسطینیانی که به زعم مقامات تل آویو غیرقانونی است نزد نتانیاهو از اولویت تخریب برخوردار است و وی هیچ فرصتی را برای انهدام این خانه ها از دست نمی دهد و جالب این جاست که تل آویو در مدت اخیر هیچ اهمیتی به محکومیت کشورهای اروپایی در خصوص اجرای این سیاست ها نداده است.
روشن است که مواضع اروپا هیچ گاه مقامات رژیم صهیونیستی را از ادامه تخریب منازل فلسطینیان منع نمی کند.
کام می نویسد: نتانیاهو ساختمان های عربی را مانند یک مرضی می داند که باید از دست آن خلاص شد.
وی می افزاید، دولت تل آویو در سال ۲۰۱۶ یک هزار دستگاه ساختمان فلسطنیان را تخریب کرده است، اما مشکل در این جاست که تعداد منازل تخریب نشده و در معرض تهدید به تخریب، بیش از این تعداد است.
دیوید الحیانی رئیس شورای شهرک سازی در دره اردن نیز از مقامات تل آویو درخواست از سرگیری تخریب منازل فلسطینیان شده و از محافل این رژیم نیز برای تخریب خانه های فلسطینیان پاسخ های روشنی دریافت کرده است.
الجزیره در ادامه این گزارش به نقل از عکیفا لام دیگر نویسنده صهیونیست اعلام کرد: نتانیاهو در روزهای اخیر دو جلسه ویژه برای گفت وگو درباره افزایش تخریب منازل فلسطینیان برگزار کرد که در این نشست ها گلعاد اردان وزیر امنیت داخلی، رونی الشیخ بازرس کل پلیس و طرف های امنیتی دیگر حضور داشتند.
لام در پایگاه شبکه ۲۰ رژیم صهیونیستی گفت که بر اساس دستور نتانیاهو ۳۴ خانه فلسطینیان در هفته گذشته تخریب شد و مقامات تل آویو نیز در حال آمادگی برای تخریب ۴۲ منزل دیگر (فلسطنیان) هستند که این ساختمان ها در مناطق النقب و وادی عاره و الجلیل در مرکز فلسطین اشغالی واقع شده است.
نویسنده صهیونیست به نقل از وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نوشت: در ماه گذشته شاهد افزایش تخریب منازل (فلسطینیان) بودیم و در آینده نزدیک نیز شاهد اجرای سیاست بیشتر تخریب منازل (آنها) خواهیم بود.
مائیر دویچ مسئول جنبش رغفیم از حزب راستگرای رژیم صهیونیستی هم از سیاست های تخریب منازل فلسطینیان استقبال و اظهار امیدواری کرد که تعداد اعلام شده در عملیات تخریب ساختمان های عربی (فلسطنیان) گام اول برای حاکمیت کامل تل آویو در سرزمین های اشغالی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.