دهلران- فرماندار شهرستان دهلران گفت: کارخانه سیمان شهرستان دهلران بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کارخانه سیمان دهلران بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته است

به گزارش قدس آنلاین، حسینعلی موسوی پس از بازدید از کارخانه سیمان دهلران و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه همسایگی و مرز مشترک بین شهرستان دهلران و کشور عراق، بازار این کشور می تواند مقصد مهمی برای صادرات سیمان این کارخانه باشد.

وی با اشاره به اینکه برای راه اندازی و بهره برداری از این پرژه تلاش خود را دو چندان خواهیم کرد، افزود: با راه اندازی کارخانه سیمان دهلران روزانه می توان بیش از ۴۰۰ تن سیمان در این کارخانه تولید کرد.

فرماندار شهرستان دهلران بیان داشت: راه اندازی این پروژه می تواند باعث رونق اقتصادی در شهرستان دهلران و ایجاد چند صد شغل مستقیم و غیر مستقیم در این شهرستان شود.

حسینعلی موسوی با بیان اینکه تاکنون برای راه اندازی این پروژه یک هزار  و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، یادآور شد: کارخانه سیمان دو هزار و ۴۰۰ تنی دهلران در دو فاز اجراء و راه اندازی خواهد شد.

وی به پی گیری و تلاش های مدیریت این استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: خوشبختانه بخش های زیادی از تأسیسات این کارخانه راه اندازی شده اما بهره برداری نهایی از آن به ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فرماندار شهرستان دهلران با بیان اینکه راه اندازی این پروژه بزرگ اقتصادی می تواند در رونق اشتغال و جهش اقتصادی این شهرستان بسیار موثرباشد، تصریح کرد: کارخانه سیمان شهرستان دهلران بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.