قزوین - مدیرکل بهزیستی استان قزوین در خصوص نحوه رسیدگی به شکایات شهروندان در خصوص مناسب سازی معابر و اماکن عمومی از طریق سامانه معبر افزود: سامانه معبر ، سامانه ای پیامکی است که به منظور دریافت و پیگیری مشکلات هم میهنان در زمینه مناسب سازی اماکن و معابردر سراسر کشور ایجاد شده است.

راه اندازی  سامانه معبر به طرح مشکلات شهروندان  در خصوص مناسب سازی کمک می کند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، علیرضا وارثی اذعان داشت همشهریان گرامی می توانند از این پس مراتب شکایات و مشکلات خود را صرفا در این خصوص با ارسال پیامک که شامل شرح مشکل – نام منطقه یا محله –شهرستان – استان – دستگاه اجرایی مربوطه به دبیرخانه اعلام نمایند.

وی افزود: دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور محل دریافت و ارجاع پیامهای واصله می باشد

مدیرکل بهزیستی استان یاد آورشد : پیام های واصله حداکثر۷۲ ساعت پس از دریافت و بازبینی  مورد بررسی قرار خواهند گرفت و پس از برسی و تشخیص ارتباط موضوع ، مراتب به دبیرخانه های استانی یا دستگاه های اجرایی مربوطه در سطح ملی ارجاع می گردد

وارثی تصریح کرد:دبیرخانه ستاد همچنین موظف به جمع آمار و عملکرد استانها در خصوص پیامهای ارجاعی پیگیری در سطح  ملی و تهیه آمار نهایی عملکرد جهت ارجاع به مسولین ارشد کشوری می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت :جمع آوری آمار تحلیلی شامل مشکلات گزارش شده و اقدامات صورت گرفته ، دستگاه هایی که بیشترین تعداد مشکلات را داشتند ، دستگاهایی که بیشترین همکاری را در رفع نواقص داشتند و دستگاه هایی که کمترین همکاری را در رفع نواقص داشتند خواهد بود.

وی تاکید کرد در صورت عدم وصول پاسخ تا ۲۰ روز پیگیری اول پیگیری دوم ودر صورت عدم پاسخ پس از ۱۵ روز نهایتا مراتب اقدامات بعمل آمده پس از مدت مذکور به دبیرخانه اعلام گردد.

وارثی گفت:همشهریان گرامی  مشکلات مناسب سازی معابر و امکان عمومی استان  را از طریق ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲  به دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور گزارش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.