شهرکرد- معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گفت: کمک های جمع آوری شده در ۳۳ مرکز نیکوکاری سطح استان بالغ بر ۶۳۷ میلیون ریال می باشد.

کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری به ۶۳۷ میلیون ریال رسید

به گزارش قدس آنلاین، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان در خصوص کمک های مردمی استان افزود: کمیته امداد با تهیه و اهدای بسته‌های غذایی، تامین برخی از ملزومات فرهنگی در تلاش هستند تا نشاط و شادمانی را در بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد جاری کند.

محسن سلیمی با بیان اینکه میزان کمک های جمع آوری شده در ۳۳ مرکز نیکوکاری سطح استان بالغ بر ۶۳۷ میلیون ریال می باشد تصریح کرد: بیشترین درآمد به ترتیب در مراکز نیکوکاری فرخ شهر، مسجد جامع شهرکرد و طاقانک می باشد.

سلیمی در ادامه عنوان کرد: کمک های مردمی در دفاتر کمیته امداد ۳۷۲ میلیون ریال می باشد که بیشتریت کمک ها به ترتیب در کمیته امداد شهرستان های لردگان، بن و فارسان بوده است.

وی تأکید کرد: هر ایرانی و مسلمان موظف است تا برای محقق کردن امر مهم انفاق و مسرور کردن دل افرادی که به دلیل اقتصادی توانایی کسب درآمد را ندارند، کمک کنند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گفت: یکی از آیین‌های زیبا در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای قشر ضعیف جامعه بوده که شهروندان در قالب مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد کمک های خود را به دست محرومان جامعه می رسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیکوکارن و خیران با شماره گیری کد #۰۳۸*۸۸۷۷* می توانند کمک های خود را بصورت الکترونیکی اهداء کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.