مشهد- دستگیری یک باند ماساژور شبکه‌های اجتماعی در حالی توسط پلیس امنیت اخلاقی در خراسان متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند که درست یک روز پس از آن تبلیغی در همین خصوص روی میز خبرنگار ما قرار گرفت.

مشت و مال به سبک غربی در زیر پوست شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، تبلیغ درباره به قول خودشان ماساژ فوق العاده‌ای است که در فرد به شکل بمب انرژی عمل می‌کند.

طی گفت وگوی تلفنی با شماره‌ای که زیر تبلیغ آن‌ها ثبت شده بود از زبان فردی به نام «الف» که مدیریت گروه را بر عهده داشت متوجه شدیم ماساژورهای این گروه تنها مردان هستند که برای زنان هم عمل ماساژ را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: بین مشتری‌هایمان زنانی داریم که مشکلی با ماساژور مرد ندارند و فقط بر متعهد بودن آن‌ها تأکید دارند.

وی که سعی داشت با تخفیف‌های قابل توجه به جذب مشتری بپردازد اظهار کرد: با اینکه تعرفه ما برای یک ساعت ۵۰ هزار تومان است اما برای مراجعه اول نیم بها حساب می‌کنیم.

او افزود: چنانچه متقاضی ماساژ فرد دیگری را معرفی کند از تخفیف برخوردار خواهد شد و به ازای هر سه بار ماساژ یک بار ماساژ رایگان برای او انجام خواهیم داد.

این گروه که به گفته وی حدود ۲۰ تا ۳۰ نفر هستند نه تنها از ماساژ که از انواع روغن‌های گیاهی و داروهای گیاهی نیز استفاده می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: چنانچه مشتری‌ها متقاضی ماساژور خانم باشند با جمع کردن مشتری‌های بیشتر در حد ۱۵ تا ۲۰ نفر، برای استخدام ماساژور زن هم اقدام خواهیم کرد.

وی اذعان داشت که همکارانش علاوه بر گذراندن دوره در مراکز آموزشی برای تکمیل شیوه‌های ماساژ از کلیپ‌های آموزشی چینی و هنگ کنگی هم بهره جسته‌اند.

 با اینکه پلیس امنیت اخلاقی بارها در خصوص اینگونه ارایه خدمات تذکر داده است اما مردم بدون توجه به این تذکرات همچنان اطلاعیه‌هایی ممتد برای جذب مشتری و اعمال احتمالی پشت پرده منتشر می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.