به گزارش قدس آنلاین به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، ناصر حکیمی در همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت، با بیان اینکه مسیری که در جهت شکلگیری نظامهای پرداخت و بانکداری الکترونیک در ایران شکل گرفت درست بود، گفت: مردم اثرات آن را در زندگی خود احساس میکنند.
مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی با اشاره به اینکه باید نقشهراه آینده را بررسی کنیم، افزود: در شرایط فعلی خدمات پرداخت و ابزارهایی که مشتریان میتوانند از طریق آن به خدمات بانکی دسترسی پیدا کنند، مطرح است.
حکیمی ادامه داد: با این حال این سئوال در اذهان جامعه مطرح است که آیا بانکداری الکترونیک میتواند تصویر دیگری از بانکها را در خدماترسانی ارائه کند؟
وی افزود: واقعیت آن است که مردم از بانکها رضایت ندارند، اما آیا میتوان با استفاده از ابزارهای جدیدی بانکداری الکترونیک، تصویر دیگری از بانکداری ارائه کرد.
این مقام مسئول در بانک مرکزی افزود: بانکها خدماترسانی در سطح خُرد را برای رفع نیازهای روزانه مردم داشتهاند و این تجربه در کشور ما به دست آمده است.
نظر شما