سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران این تیم خواست به خاطر رفتاری که کارلوس کی روش داشته است نگران نباشند.

باورم نمی‌شد کی‌روش چنین رفتاری داشته باشد/ پرسپولیسی‌ها نباید نگران باشند

قدس آنلاین - گروه ورزشی: ماجرای چالش بین کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی با برانکو سرمربی پرسپولیس با بازگرداندن ملی پوشان پرسپولیس به تهران وارد ابعاد تازه تری شده است.

مساله ای که به نظر می رسد در نهایت می تواند به ضرر فوتبال ما تمام شود. این مساله بهانه ای شد تا به سراغ حمید درخشان پیشکسوت و سرمربی سابق پرسپولیس برویم و از او در خصوص این مساله سوالاتی را داشته باشیم. گفتگوی قدس آنلاین با حمید درخشان را می خوانید:

-  ماجرا و چالش به وجود آمده بین کی روش و برانکو را چگونه ارزیابی می کنید؟
از این مساله به طور قطع هیچ کس سود نمی برد و این گونه مسائل حاشیه ای در نهایت می تواند آثار و نتایج مخربی را داشته باشد. در این میان باید هر چه سریع تر به این مساله پایان داد تا بیشتر از این این موضوع ادامه پیدا نکند.

-  نظر شما در مورد حرکت کی روش و بازگرداندن ملی پوشان پرسپولیس چیست؟
واقعیت اش این است که باورم نمی شد که کی روش چنین حرکتی را انجام دهد. از نظر من اینکار یک حرکت غیر حرفه ای و بچه گانه بود که از مربی حرفه ای مثل کی روش انتظارش را نداشتم. او مربی بزرگی است و عملکرد فنی اش مورد تایید همه است اما این حرکت از او قابل قبول نیست.


-  فکر می کنید علت این کار چیست؟
واقعا نمی دانم. مربی مثل کی روش باید آستانه تحمل بالاتری داشته باشد و نباید از انتقاداتی که او می شود،‌این طور ناراحت شده و  واکنش نشان دهد.  به نظر من در شان مربی بزرگ و  حرفه ای مثل کی روش که سابقه حضور در تیم های بزرگ دنیا را دارد، نبود که این تصمیم عجولانه و اشتباه را بگیرد و ملی پوشان پرسپولیس را مرخص کند!

-  به اعتقاد شما این موضوع می تواند در شرایط روحی روانی و فنی ملی پوشان پرسپولیس تاثیر منفی بگذارد؟
اصلا نباید چنین اتفاقی رخ بدهد. برعکس به اعتقاد من پرسپولیسی ها باید حالا قوی تر از قبل در پرسپولیس به کار خود ادامه دهند و به کی روش نشان بدهند که تصمیم درستی نگرفته است. به نظر من عملکرد خوب این نفرات در ادامه کار می تواند فشار زیادی را برای کیروش ایجاد کند. مردم و هواداران ما خیلی خوب این گونه مسائل را تشخیص می دهند.

-  در پایان صحبتی با این نفرات دارید؟
به این پرسپولیسی ها اطمینان می دهم که همه پرسپولیسی ها از آنها حمایت می کنند و نباید به خاطر این مساله نگرانی داشته باشد. ان شاء الله با ورود درست به این مساله از سوی مسئولان سوء تفاهات حل و فصل می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.