آستارا- فرماندار تالش گفت: مسکن مهر این شهرستان با وجود تلاش های صورت گرفته، پیشرفت ایده آلی نداشته است و تکمیل و بهره برداری کامل از واحدهای آن، مستلزم همت جدی مسئولان است.

مسکن مهر تالش پیشرفت خوبی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، علی فتح الهی در جلسه شورای مسکن تالش در فرمانداری این شهرستان افزود: تکمیل واحدهای مسکن مهر تالش به مدیریت مناسب و تعامل مدیرانی نیاز دارد که به اقتضای شرایط کاری، تصمیم های مهمی اتخاذ کنند.

سیدحمید موسوی معاون عمرانی فرمانداری تالش نیز در بازدید از طرح مسکن مهر این شهرستان گفت: از هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر، ۴۰۰ واحد تکمیل و به صاحبان آنها تحویل داده شده و ۸۰۰ واحد در حال احداث است و ۱۰۰ واحد دیگر نیز برای تحویل آماده می شود.

وی افزود: مشکل تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر تالش با تلاش شرکت آب و فاضلاب روستایی این شهرستان برطرف شده است و اداره راه و شهرسازی تالش نیز، مشکل کانال جمع آوری آب های سطحی راه اصلی مسکن مهر را که به علت لایروبی نشدن ایجاد شده است، برطرف خواهد کرد.

وی در بازدید از آببندان روستای چلونصر تالش نیز گفت: مشکل اصلی آن، نشست رسوبات در طی سالیان متمادی و نشت آب از دیواره بازوی آببندان است و موضوع توسط مشاور شرکت آب منطقه ای استان گیلان بررسی و در کمیته برنامه ریزی سال آینده شهرستان تالش در آن خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: آب بندان روستای چلونصر در حدود ۲ هکتار وسعت دارد و با ذخیره سازی پنجاه میلیون لیتر آب، ۴۵ هکتار از اراضی بخش مرکزی تالش را آبیاری می کند.

شهرستان تالش با بیش از ۱۹۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دار

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.