مجتبی ناجی در گفتگو با قدس آنلاین افزود: در زندگی امروزی با توجه به فشار ها و اضطراب های مختلف، همه مردم نیاز به مشاوره دارند و با توجه به اینکه در دسترسی به مراکز مشاوره حضوری ممکن است برای بعضی از افراد دشواری هایی به همراه داشته باشد، خط تلفنی صدای مشاور از طرف سازمان بهزیستی با شماره چهاررقمی ۱۴۸۰ از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب فعال شده است.
وی گفت: افرادی که نیاز به مشاوره های خانوادگی، روانی، عاطفی، رفتاری، فرزند پروری یا رابطه خوب با همسر دارند، می توانند موارد خود را با این سامانه مطرح و از خدمات مشاوره ای سازمان بهزیستی بهره مند شوند.
معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به محدود بودن تعداد خطوط این سامانه، تصریح کرد: در استان اصفهان ۹ خط برای ارایه خدمات مشاوره ای ۱۴۸۰ فعال شده و ممکن است بعضی از افراد پشت خط منتظر بمانند.
وی ادامه داد: خدمات مشاوره ای بهزیستی رایگان است و همه هزینه های آن توسط دولت پرداخت می شود، بنابراین شهروندان می توانند با گرفتن مشاوره از مشکلاتی که آنها را نگران کرده است، نجات یابند.
ناجی خاطرنشان کرد: اگر با مطرح کردن مشکل شهروندان، نظر کارشناسان ما نیاز به انجام مشاوره عمیق تر بود، به مراکز مشاوره حضوری معرفی می شوند.
به گفته وی، در حال حاضر ۱۵۰ مرکز مشاوره حضوری در استان اصفهان تحت نظارت سازمان بهزیستی فعال است.
نظر شما