انتخابات

یزد- امام جمعه یزد گفت: انقلاب بزرگترین نعمتی بود که خداوند به ما داد و زمینه سربلندی ایران و ایرانی در جهان شد.

انقلاب باعث سربلندی ایران در جهان شد

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه یزد در خطبه های نماز جمعه  با عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و مصیبت دیده در حادثه پلاسکو اظهار داشت: شایسته است برنامه‌ریزی برای پیشگیری از چنین حوادثی در سایر نقاط نیز داشته باشیم.

آیت‌الله ناصری گفت: قطعا پاداش این انسان‌ها در نزد خداوند محفوظ است به ویژه آتشنشانان که در مقام شهادت و ایثار خود با به خطر انداختن جانشان،  جان و مال دیگران را نجات می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: بهمن ماه یادآور دهه فجر، انقلاب و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است وباید در این ایام ارزش‌های انقلاب و از خودگذشتگی‌های مردم در انقلاب را برای جوانان یادآور شویم.

آیت‌الله ناصری با اشاره به اینکه  هم اکنون وظیفه همه ما حفظ وحدت است، اظهار داشت: انقلاب امروز  بیش از هر چیزی به وحدت نیاز دارد و همه باید این معنا را در ذهن داشته باشیم که با وجود تمام سختی‌های اقتصادی که داریم، انقلاب بزرگترین نعمتی بود که خداوند به ما داد و زمینه سربلندی ایران و ایرانی در جهان شد.

وی گفت: امروز در هر جای دنیا هرکسی که مسئولیتی می‌پذیرد ابتدا از ایران اسلامی حرف می‌زند و این نشان دهنده شخصیت و عظمت و قدرت ایران است که در این سال‌ها به دست آمده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تاکید بر پیشگیری از آسیب به انقلاب و اسلام در این نظام مقدس  اظهار داشت: هرکس غیر از این عمل کند خیانت‌کار است و اگر وحدت را در جامعه به هم بزند و وحدت حذف شود به انقلاب و به ملت ایران خیانت کرده است.

آیت‌الله ناصری با اشاره به فعالیت‌های دشمنان برای نابودی ایران و انقلاب اسلامی  گفت: برنامه‌هایی که وجود دارد باید به درستی اجرایی شود تا از مشکلات کاسته شود و رضایت مردم را جلب کنیم که این وظیفه بر دوش همه است.

وی گفت: آمریکایی‌ها از منافقین خائن حمایت زیادی می‌کنند تا علیه ملت ایران فعالیت کنند، ما هم باید سعی کنیم جوانانمان را از گرفتاری در بحران‌ها نجات دهیم تا فرزندان ما به دام فضاهای مجازی و تهاجم‌های فرهنگی گرفتار نشوند.

امام جمعه یزد  اظهار داشت: مشکل اساسی مردم توجه به معیشت و اقتصاد است و واردات بی رویه و کالاهای قاچاق از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی مسئولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد و نهادها نیز به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.