یزد- استاندار یزد گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در ادوار مختلف آشنایی و انس مردم با کتاب و کتاب‌خوانی است نه اینکه تنها به فکر فروش کتاب‌ها بوده باشند.

هدف از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب انس مردم با کتاب و کتاب‌خوانی است

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد میرمحمدی پیش از ظهر سه شنبه در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان با موضوع برگزاری نمایشگاه کتاب یزد اظهار داشت: در موضوعات فرهنگی و اجتماعی باید مردم مشارکت عمومی داشته باشند و اگر جامعه نسبت به این مسائل حساس شود مردم توجه بیشتری به فرهنگ کتاب‌خوانی خواهند داشت.

استاندار یزد نقش رسانه ها در ایجاد این فرهنگ را مهم خواند و افزود: باید یک تیم رسانه ای قوی در کنار نمایشگاه تشکیل شود تا فضای جامعه را متحول کرده و افکار عمومی را نسبت به کتاب و کتاب‌خوانی متمرکز کند.

میرمحمدی با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی در این زمینه‌ها نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی دارد افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در ادوار مختلف آشنایی و انس مردم با کتاب و کتاب‌خوانی است نه اینکه تنها به فکر فروش کتاب‌ها بوده باشند.

استاندار یزد گفت: بنرها، تابلوها و بیلبوردهایی که در سطح شهر در راستای برپایی نمایشگاه کتاب نصب می شود نیاید مطالب آنها تکراری باشد بلکه باید هریک پیام های متفاوت داشته باشند.

میرمحمدی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح استان یزد و حضور ناشران ملی و بین‌المللی افزود: توجه به ترویج فرهنگ کتابخوانی از جمله موضوعاتی است که همواره مورد تاکید بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.