شبکه مستند در قسمت جدید «دوربین مستند» به زوایای مختلف فاجعه پلاسکو از جمله همدردی مردم، دلیل رفتار هیجانی آنها و نظر یک کارشناس در این باره به همراه تصاویری از محل حادثه می پردازد.

پخش قسمت جدید «دوربین مستند» با نام «قهرمانان بی‌ادعا» درباره فاجعه پلاسکو

به گزارش «قدس آنلاین»،  سعید رسولی تهیه کننده مجموعه «دوربین مستند» درباره قسمت جدید این مستند گفت: با توجه به حادثه اخیر ریزش ساختمان پلاسکو و شهادت تعدادی از  هموطنانمان وظیفه خود دانستیم مستندی در این رابطه بسازیم. البته این مستند صرفا به خود حادثه نمی پردازد و به نوعی در تلاش برای آسیب شناسی است.
وی افزود: ما در این برنامه دوربین ما به ایستگاه های مختلف آتش نشانی رفته و تصاویری از مردمی را نشان می دهد که گل و شمع در ایستگاه ها گذاشتند و همدردی خود را با غم خانواده های آتش نشان ابراز کردند. ما با این مردم گفتگو کرده ایم.
این مستندساز ادامه داد: همچنین با این رویکرد که چرا مردم در بحران ها رفتار درستی از خود نشان نمی دهند، سراغ یک روانشناس رفته ایم و با او از بُعد علمی مصاحبه کرده ایم. کارشناس در این بخش درباره این رفتار هیجانی توضیح می دهد و به ارائه راهکار می پردازد. البته نظر مردم را نیز در همین مورد خواسته ایم.
رسولی در پایان گفت: برای تولید این قسمت به محل حادثه هم رفته ایم و تصاویری از آواربرداری و تلاش آتش نشانان را در این مستند داریم.
قسمت جدید «دوربین مستند» با تصویربرداری مهدی مولایی، اجرای نگین یراقی فرد و تدوین حسین آیینه با نام «قهرمانان بی ادعا» چهارشنبه ۶ بهمن ساعت ۲۰:۴۷ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و پنجشنبه ۷ بهمن ساعت ۱۰:۴۵ بازپخش می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.