مهاجم برزیلی ویارئال با امضای قراردادی به تیانجین چین پیوست.

چینی ها یک ستاره دیگر فوتبال جهان را شکار کردند/ این بار نوبت به الکساندر پاتو رسید!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، الکساندر پاتو، بعد از حضوری کوتاه مدت در ویارئال از این تیم جدا شد و به تیانجین چین پیوست. مهاجم سابق میلان و چلسی جدیدترین بازیکنی است که به لیگ  چین می‌رود. این بازیکن ۲۷ ساله در ویارئال حضور کوتاه مدتی داشت و در ۲۴ بازی توانست ۶ گل به ثمر برساند.

هدایت تیانجین چین را فابیو کاناوارو، کاپیتان سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا بر عهده دارد و در سال ۲۰۱۷ در سوپر لیگ چین فعالیت خواهد کرد.

پیشتر این باشگاه توانسته بود بازیکنانی همچون اکسل ویتسل و ژوانیو برزیلی را جذب کند. آلکساندر پاتو، درباره حضور در تیانجین، گفت‌: خوشحال هستم در حال‌ حاضر عضوی از خانواده‌ جدید ورزشی‌ام شده‌ام. می‌خواهم بهترین عملکرد را در تیانجین داشته باشم و به تیم کمک کنم تا هر چه‌ سریع‌تر به اهدافش برسد.

پاتو خیلی زود در تیم‌ ‌ملی برزیل و میلان توانست نامی برای خود دست و پا کند  اما یک مصدومیت سنگین باعث شد او از دوران اوج فاصله بگیرد. او در ادامه راهی لیگ برزیل شد و در تیم‌های کورینتیانس و سائوپائولو بازی کرد و مدتی نیز در چلسی زیر نظر گاس هدینگ به فعالیت پرداخت تا این که در نهایت ویارئال را تجربه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.