صومعه سرا- استاندارگیلان صبح چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی شهرستان صومعه‌سرا گفت: گیلان در اجرای طرح هادی روستایی جزء ۳ استان برتر است.

گیلان در اجرای طرح هادی روستایی جزو ۳ استان برتر است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در دومین روز دهه‌ مبارک فجر محمدعلی نجفی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان صومعه سرا در جمع اقشار مختلف مردم و مسئولان اجرایی در مسجد آیت ا... ضیابری دهستان ضیابر شهرستان صومعه سرا با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی علمای این منطقه به ویژه آیت‌ا... ضیابری اظهار داشت: دهه‌ی فجر و سالگرد انقلاب اسلامی فرصتی است تا مروری بر تلاش‌های خادمین نظام در سی و هشت سال گذشته داشته باشیم و خدمات عملکرد دولت و نظام را به مردم ارائه کنیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در شهرستان صومعه سرا خاطر نشان کرد : فرصت خدمتگزاری کارگزاران نظام در کنار محدودیت‌های اعتباری فراهم است.

وی توفیقات حاصله در بنیاد مسکن و طرح‌های هادی استان را نیز یکی از موفقیت‌های مجموعه‌ی خدمتگزاران نظام به مردم دانست و گفت : در حال حاضر در بخش طرح‌های هادی جزء استان‌های برتر کشور هستیم.

گفتنی است در دومین روز از دهه‌ی مبارک فجر صبح امروز با حضور استاندار گیلان در صومعه‌سرا ۴۶ طرح آسفالت و هادی روستایی به بهره‌برداری رسید.

با اجرای این طرح‌ها که در مجموع ۲۳ میلیارد تومان هزینه شد آسفالت ۵۰ کیلومتر راه بین روستایی و ۱۳۰ کیلومتر در داخل بافت روستاها به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.