مشهد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در روز جمعه در مشهد ساعت ۹ صبح از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از میدان ۱۵ خرداد آغاز می شود/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور سخنران راهپیمایی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد سلطانی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۰۰ نقطه در استان اظهار کرد: سخنران پایانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد حجت الاسلام و المسلمین تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور است.

وی ادامه داد: قرائت قطعنامه و اقامه نماز جمعه در حرم مطهر رضوی به امامت آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس انجام می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در صورت نامساعد بودن هوا محل تجمع راهپیمایان برادر در رواق امام خمینی(ره) و راهپیمایان خواهر در رواق دارالرحمه حرم مطهر امام رضا(ع) خواهد بود.

وی گفت: روز ۲۲ بهمن امسال سازمان اتوبوسرانی، قطارشهری مشهد و خطوط ویژه «بی. آر. تی» از مبادی پایانه های سطح شهر به سمت میدان ۱۵ خرداد از ساعت ۷ تا ۹ صبح و پس از اتمام نماز جمعه از ساعت ۱۲ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه به منظور بازگشت راهپیمایان و نمازگزاران از حرم مطهر به سطح شهر برای عموم شهروندان به صورت رایگان انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.