قوچان- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی از اجرای یک هزار و ۲۲۸ پروژه در خراسان رضوی بااعتباری بالغ‌بر ۱۸ هزار میلیارد ریال در سال ۹۵ هم‌زمان با دهه فجر خبر داد.

۱۲۲۸ پروژه در خراسان رضوی در دهه فجر اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، سید جواد حسینی عصر سه‌شنبه در نشست هیات علمی، اساتید حوزه و دانشگاه در قوچان بابیان این مطلب که انقلاب اسلامی از جهات مختلف ویژگی‌های خاصی دارد خاطرنشان کرد : مستنداتی که مردم ایران در روزهای انقلاب بجای گذاشته‌اند ۵۶۰۰ شعار و دیوارنویسی مردم در پیروی از بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و انقلاب به ثبت رسیده است که جنس ۸۷ در صد این شعارنویسی‌ها فرهنگی بوده است.

وی بابیان این مطلب که باید مشخص شود اقشار پدیدآورنده انقلاب چه کسانی بوده‌اند خاطرنشان کرد: انقلاب ما مانند بعضی از انقلاب‌ها نبوده است که اقشار خاصی به وجود آمده باشد، بلکه انقلاب اسلامی به اذعان همه جامعه شناسان با حضور همه اقشار جامعه اعم از دانشجو، استاد، صنعتگر، کارگرو... ایجادشده است.

وی با اشاره به این مطلب که در تشکیل انقلاب اسلامی از دورترین نقاط شهر و روستاها در این عرصه حضور داشتند افزود: امام خمینی(ره) به‌عنوان رهبری کاریزماتیک دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد و برجسته‌ای بود که هم نفوذ و هم قابلیت اطاعت درآوردن دیگران در ایشان وجود داشت.

وی ادامه داد: مردم از دولت‌ها انتظار دارند که هر دولتی که روی کار می‌آید نسبت به دولت گذشته، شاخصه‌هایی تکامل‌یافته‌تر داشته باشد، که این شاخصه‌ها در این دولت وجود دارد.

سید جواد حسینی بابیان اینکه برجام حاصل تلاش دیپلماتیک ۲۲ ماهه‌ای بود، با کشورهایی که ۹۵ درصد منابع دنیا در اختیارشان است افزود: پیروز این نبرد خردمندانه که با هدایت رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاد، ملت ایران هستند و کسی که از این جریان رنج می‌برد ترامپ رئیس‌جمهور جدید آمریکا، صهیونیست‌ها و عربستانی‌ها هستند.

وی ادامه داد: در سال ۹۵ و هم‌زمان با دهه فجر یک هزار و ۲۲۸ پروژه در خراسان رضوی بااعتباری بالغ‌بر ۱۸ هزار میلیارد ریال از ناحیه دولت به مردم اهداشده است.

قائم‌مقام استاندار خراسان رضوی با یادآوری این مطلب که این چهارمین بار است که از زمان تصدی پست معاونت سیاسی به قوچان سفر می‌نماید تصریح کرد:  بااعتباری بالغ‌بر ۴۲ میلیارد تومان ۷۹ پروژه در ایام دهه فجر در شهرستان قوچان به بهره‌برداری خواهد رسید، که کل اعتبارات این شهرستان ۳/۲ اعتبارات استان خراسان رضوی است که از میانگین ۲/۸ درصدی استان بالاتر می‌باشد.

 وی با اشاره به اینکه رقم بیکاری در خراسان رضوی ۱۴/۵ درصد است گفت: ۱۰۰ هزار بیکار در استان داریم و با احیای صنایع ۱۲۰ هزار فرصت شغلی ایجادشده که تا پایان سال نیز ۱۲۰ هزار ظرفیت دیگر نیز ایجاد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.