یزد- نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احزاب سیاسی باید در برگزاری آیین‌های انقلابی حضور گسترده ای داشته باشند گفت: خانه احزاب باید زمینه ساز حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشند.

 احزاب سیاسی باید در برگزاری آیین‌های انقلابی حضور گسترده ای داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین، سید ابوالفضل موسوی بیوکی شامگاه  سه شنبه در دیدار با مدیرکل سیاسی وزارت کشوربا بیان اینکه احزاب وگروهای سیاسی  سیاسی نقش مهمی در مشارکت پرشور مردم در انتخابات آینده را دارند اظهارداشت: باید فرهنگ‌سازی کنیم که مردم مشارکت بالایی داشته باشند و رأی خود را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به صندوق بریزند.

وی افزود: همه احزاب  وگروههای سیاسی تابع ولایت فقیه  هستند و اینکه لفظ ولایی به دنبال اسامی باشد ملاک نیست بلکه باید با جان و دل ولایی بود و اگر پایبند به ولایت فقیه نباشیم نمی‌توانیم در مسیر و اهداف خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشیم.

موسوی بیوکی تصریح کرد: ترامپ و اوباما چندان تفاوتی برای ایران ندارند چراکه ساختار این کشور دشمنی با ایران است و باید بدانند که در هر شرایطی مردم ایران زیر پرچم ولایت هستند و  در برابر آن‌ها ایستاده‌اند.

نماینده یزد درمجلس گفت: آمریکا باید بداند در برابر جمهوری اسلامی و در برابر ملتی یک‌صدا و یک‌دست و با یک رهبر قرار دارد ومردم ایران در هر شرایطی از ولایت فقیه پشتیبانی و حمایت می‌کنند.
وی با اشاره به نقش احزاب در همگرایی و وحدت بین مردم تصریح کرد: بهترین زمان برای نشان دادن فعالیت خانه احزاب در پیش بودن راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن و انتخابات است که احزاب باید با هر نوع ابزاری که می‌توانند مردم را برای حضور پرشور در راهپیمایی و انتخابات دعوت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.