تبریز- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده محرومیت تراکتورسازی گفت: درباره اتفاقات اخیر باید بگویم از وزیر ورزش قول‌ گرفتیم تا از تیم تراکتورسازی حمایت کنند و به این تیم مردمی کمک نمایند تا مسائل این تیم حل شود.

پیگیر موضوع فساد در فوتبال هستیم/ در حق تراکتورسازی بی مهری شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، احمد علیرضا بیگی درخصوص اتفاقات رخ داده علیه تیم تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتورسازی یک تیم مردمی است و نباید این تیم را صرفاً وقف فوتبال بدانیم؛ وقتی بنده استاندار آذربایجان‌شرقی بودم تراکتورسازی در لیگ یک حضور داشت و در آن زمان با یک حرکت ملی و جهادی و با حمایت‌های هواداران پرشورش به لیگ‌برتر صعود کرد و به عنوان یک پدیده و نشاط اجتماعی در جامعه ما شناخته شد.

وی خاطرنشان کرد: آن موقع از تراکتورسازی حمایت‌های خوبی می‌شد اما متاسفانه در طی چند سال اخیر شاهدیم که دیگر از آن حمایت‌ها خبری نیست و نه تنها تراکتورسازی به عنوان نشاط اجتماعی دیده نمی‌شود بلکه بی‌مهری‌هایی نیز در حق این تیم صورت می‌گیرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده محرومیت تراکتورسازی عنوان کرد: درباره اتفاقات اخیر باید بگویم از وزیر ورزش قول‌ گرفتیم تا از تیم تراکتورسازی حمایت کنند و به این تیم مردمی کمک نمایند تا مسائل این تیم حل شود؛ نگرانی هواداران از اتفاقات رخ داده کاملاً بجا بوده و ما هم سعی خودمان را می‌کنیم تا از حقوق تراکتورسازی و هوادارانش دفاع کنیم.

وی در مورد سکوت مسئولان باشگاه تراکتورسازی در خصوص اتفاقات رخ داده اذعان داشت: باشگاه تراکتورسازی از سال‌های گذشته به دلیل بدهی به بازیکنان خارجی خود با مشکلات مالی فراوانی روبروست و آقای آجورلو تلاش می‌کنند تا آنها را مرتفع سازند؛ بنابراین از هواداران می‌خواهیم تا با صبر و آرامش از تیم خود حمایت کنند.

بیگی با تأکید بر نقش حمایت هواداران به عنوان سرمایه اصلی باشگاه برای عبور از وضعیت کنونی تصریح کرد: مطمئناً حمایت هواداران در این وضعیت دلگرمی بزرگی برای باشگاه خواهد بود و امیدوارم با تلاش همه جانبه بتوانیم این مشکل را به خوبی پشت‌سر بگذاریم.

وی درباره مسکوت ماندن گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درخصوص "فساد در فوتبال" یادآور شد: تا جایی که یادم است آقای رسایی در مجلس قبلی گزارشی از موضوع فساد در فوتبال قرائت کردند و بعد از روی کار آمدن مجلس جدید موضوع فساد در فوتبال مسکوت ماند ولی بازهم پیگیر این مساله خواهیم بود.

استاندار سابق آذربایجان‌شرقی همچنین از انحلال تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز ابراز تاسف کرد و بیان داشت: تیم پتروشیمی از افتخارات ورزش استان و دوچرخه‌سواری ایران و آسیاست و باید از این تیم حمایت همه‌جانبه‌ای صورت بگیرد؛ امیدوارم مسئولین استانی اعم از استانداری، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان حمایت بیشتری نه تنها از دوچرخه‌سواری بلکه از کلیه رشته‌های ورزشی انجام دهند.

بیگی در پایان گفت: با توجه به ظرفیت‌ بالای مجموعه پتروشیمی، از این مجموعه انتظار می‌رود از تیم دوچرخه‌سواری مراقبت کنند تا شاهد افتخارآفرینی دوباره این تیم چه در تورنمنت‌های داخلی و چه در میادین بین المللی باشیم، نه اینکه کمر به نابودی نگین ورزش آذربایجان ببندند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.