خرم آباد-عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: با تشکیل کمیته تخصصی و جلسات متعدد، نتیجه بر آن شد که برای سال ۹۶ عوارض هیچگونه افزایشی نداشته باشیم.

عوارض سال ۹۶ افزایش ندارد

به گزارش قدس آنلاین، سیف الدین آشتیانی صبح پنجشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، ضمن گرامی داشت سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: منتخبین مردم شهر خرم اباد در شورای اسلامی این شهر تمام سعی و تلاش خود را به رفع مشکلات و معضلات شهری به کار گرفته اند.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد در ایام بهمن ماه سال جاری مسیر حرکت شخرداری خرم اباد را در سال اینده با بررسی ۲ آیتم در دستور کار داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد در رابطه با بحث لایجه تجمیع عوارض سال ۱۳۹۶ گفت: در این راستا با تشکیل کمیته تخصصی و جلسات متعدد و نتیجه بر آن شد که برای سال ۹۶ عوارض هیچگونه افزایشی ندارد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه لایحه تجمیع عوارض به تصویب رسیده است، عنوان کرد: عدم افزایش عوارض برای سال ۹۶، تسهیل مقررات شهرسازی و جلوگیری از تخلفات ساختمانی، توجه ویژه به فعالیت های فرهنگی و ورزشی، ایجاد سازوکار لازم جهت حمل و نقل درون شهری و توسعه فضای سبز مهم ترین نکات مد نظر شورای اسلامی شهر خرم آباد هستند.

آشتیانی تصریح کرد: در بحث بودجه نیز حرکت اصلی شورا به سمت و سوی تحقق بودجه عملیاتی به مجلس با تعریف پروژه های مختلف عمرانی، فضای سبز و خدماتی می باشد.

وی در پایان تصریح کرد: مجموعه این اقدامات شورای اسلامی شهر خرم اباد نوید بخش سال پرامید و پرباری برای این شهر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.