انتخاب چهاردهم

اصفهان- رییس اتاق بازرگانی اصفهان صبح شنبه در جمع فعالان صنعت نساجی از تشکیل اتحادیه صادرکنندگان محصولات نساجی استان اصفهان در آینده ای نزدیک خبر داد.

اتحادیه صادرکنندگان محصولات نساجی استان اصفهان تشکیل می شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدعبدالوهاب سهل آبادی با اشاره به تاریخچه نساجی در استان اصفهان و پیشرو بودن این صنعت گفت: تشکیل اتحادیه صادراتی نساجی استان می تواند گامی موثر در احیای این صنعت و بالندگی آن در استان و کشور داشته باشد.

وی از آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان برای حمایت، تقویت و توسعه تشکل های صادراتی استان خبر داد و اظهارکرد: برای توسعه صادرات استان و تقویت تولید واحدهای تولیدی  از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان مطالعه بازار را یکی از حلقه های گمشده تجارت ایران برشمرد و گفت:حضور هیات های تجاری ایران در کشورهای هدف می تواند زمینه افزایش مراوادات تجاری را فراهم سازد.

وی تاکید کرد:اتاق بازرگانی اصفهان آماده حمایت از برگزاری نمایشگاه هخای تخصصی یا پایون نمایشگاهی برای تشکل های صادراتی استان است و این مهم نیاز به ارایه برنامه از سوی این تشکلها  به اتاق بازرگانی است.  

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران خاطر نشان کرد: بخش خصوصی باید از وابستگی به بخش دولتی  خود را ها کند و بر توان خود متمرکز شود زیرا دولت با مشکلات متعددی روبه رواست.

وی به سفر اخیر هیات تجاری اتاق بازرگانی اصفهان به عمان و لبنان  اشاره کرد و گفت: این دو کشور پتانسیل بسیاری برای واردات کالاهای ایرانی دارند و بایستی ازاین فرصت استفاده کرد.

سهل آبادی در ادامه از آمادگی اتاق بازرگانی برای راه اندازی دفاتر در کشورهای هدف صادراتی خبر داد و اضافه کرد: این دفاتر می توانند هم‌افزایی بین شرکت های استان را برای حضور بلند مدت در بازار کشورهای هدف فراهم سازد.

وی خواستار تمرکز شرکت های استان به سوریه شد و تصریح کرد: سوریه بحران زده امروز به سازندگی دارد و همان گونه که استان اصفهان بیشترین شهدای حرم را به خود اختصاص داده است، در اجرای پروژه های  سازندگی  این کشور باید نقش مهمی ایفا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.