۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹
کد خبر: 503634

دیدار تیم های لاتزیو و میلان از هفته بیست و چهارم سری آ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

لاتزیو و میلان امتیازات را تقسیم کردند

به گزارش قدس آنلاین، در این دیدار ابتدا تیم میزبان با گل لوکاس بیلیا از روی نقطه پنالتی پیش افتاد اما سوسو در دقایق پایانی با یک حرکت انفرادی زیبا کار را به تساوی کشید تا اختلاف سه امتیاز دو تیم در جدول دست نخورده باقی بماند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست به گل برسد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند. بعد از سپری شدن ۱۰ دقیقه ابتدایی، نوبت میلانی ها بود تا ابتکار عمل را در دست بگیرند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش بروند اما این اتفاق رخ نداد.

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم موقعیت های خوبی روی دروازه هم داشتند اما هیچ کدام از آنها تبدیل به گل نشد تا اینکه در وقت های اضافه نیمه اول، لاتزیو صاحب یک ضربه پنالتی شد.

خطای دوناروما روی ایموبیله، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و این لوکاس بیلیا بود که با یک ضربه محکم، توپ را به گوشه دروازه روسونری فرستاد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات لاتزیو آغاز شد و چیزی نمانده بود که اندرسون خیلی زود اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما میلانی ها خیلی زود توپ و میدان را در اختیار گرفتند و چند موقعیت خوب روی دروازه لاتزیو ایجاد کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند. در دقایق پایانی بار دیگر بازی متعادل شد و بازیکنان لاتزیو هم فرصت های خوبی برای زدن گل دوم داشتند اما این میلان بود که در دقیقه ۸۴ به گل تساوی رسید.

سوسو که با پاس خوسه سوسا در محوطه جریمه لاتزیو صاحب موقعیت شده بود، با عبور از بین چند مدافع حریف، با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

در دقایق پایانی این میلانی ها بودند که برای زدن گل دوم تلاش بیشتری کردند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا جایگاه دو تیم در رتبه های ششم و هفتم دست نخورده باقی بماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.