غفلت از "برندینگ" در رویکرد دینی
ایران نیوز/ حجتالاسلام محمد زائری- پژوهشگر و مدیرمسوول نشریه خیمه- در نشست تخصصی «برند فرهنگی و فرهنگ برند» گفت: نخستین خوبیِ برندینگ، توجه به مخاطب است که در رویکرد دینی ما متأسفانه مغفول مانده است. وی یادآوری کرد: بی بی سی در سال ۱۹۹۵ برای اینکه بداند تولید نشریه برای چه گروه سنی با صرفهتر است، تحقیق کرد و به این نتیجه رسید برای ۹ تا ۱۲ ساله ها مجله منتشر کند.
یک بار جدا شو
باشگاه خبرنگاران/ در پی به راه افتادن کمپین «یک بار جدا شو» در اردن که انگیزه اش به استهزا گرفتن بنیان خانواده و تشویق مردم به طلاق گرفتن است، اداره بازرسی این کشور نسبت به پیامدهای این کمپین هشدار داد.
ادعای خنده دار روزنامه ترک
پایگاه خبری مردمی ها/ روزنامه ینی شفق چاپ ترکیه که از هواداران اردوغان است، می نویسد: مکه در تیررس تهران است و این جایی است که ایران می خواهد موشک ها و تانک هایش را به آن برساند.
حذف تسخیر لانه جاسوسی از کتاب درسی
تسنیم/ درس تسخیر لانه جاسوسی و حمله آمریکایی ها به طبس از کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم حذف شده است. گفته می شود، این بحث به کتاب تاریخ متوسطه دوم وارد میشود.
ورود ممنوع
ایسنا/ به گزارش شفقنا، آیتالله مکارم شیرازی در هشداری که آن را «خیرخواهانه» خواند، از شورای نگهبان خواست «در قلمرو مراجع ورود نکند».
آب، برق و گاز مدارس
خانه ملت/ وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دستگاههای اجرایی با پیشنهاد رایگان شدن هزینه آب، برق و گاز مدارس موافق نیستند، از تلاش برای افزایش بودجه سرانه مدارس خبر داد.
اعتصاب با الاغ
رکنا/ مردم شهر الکرک اردن در اعتراض به افزایش مالیات و قیمت سوخت در این کشور، سوار بر الاغ راهپیمایی اعتراضی برگزار کردند.
نظر شما