مدیران باشگاه بارسلونا در حال حاضر نسبت به آینده مسی و تمایل بر تداوم حضورش در نیوکمپ اطمینان کامل ندارند.

ترس بارسلونا از آینده لیونل مسی/ بارتومئو سریعا به دنبال تمدید قرارداد لئو

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از طرفداری، یکی از پیامد های منفی شکست ۴ بر صفر بارسلونا در زمین پاریسن ژرمن و احتمال بالای وداع با لیگ قهرمانان در مرحله یک هشتم، آینده لیونل مسی ۲۹ ساله است که ممکن است با دوری دوباره از توپ طلا، فوق ستاره آرژانتینی را به اتخاذ تصمیمی غافلگیر کننده وادار کند.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ به اتمام می رسد و بارسلونا و مدیرانش از ترس رخ دادن برخی اتفاقات نا خوشایند بیش از پیش به دنبال تمدید قرارداد لئو هستند.

در راس این اصرار، رئیس باشگاه یعنی جوزپ ماریا بارتومئو قرار دارد که تا چندی پیش خبر می رسید تلاش خواهد کرد حداکثر تا پایان ماه مارس، بودجه لازم برای امضای قرارداد جدید و پیچیده با مسی را فراهم کند. اما حالا و طبق شنیده ها، بارتومئو تمایل دارد هر چه سریع تر این اتفاق رخ دهد. با دعوت از خورخه مسی، پدر لئو، آن طور که گفته می شود برنامه بر این است که تا هفته آینده مذاکرات به شکل جدی آغاز شده و توافقاتی میان دو طرف بر تضمین ماندن مسی حاصل شود.

گزارشات می گوید، مسی در اولین خواسته خود به دنبال تغییراتی در کادرفنی باشگاه و ایجاد پروژه ای است که به او و بارسلونا کمک کند تا در بالاترین سطح فوتبال اروپا باشند. اتفاقی که تقریبا دو سال است با لوئیز انریکه رخ نداده و موجب سرخوردگی بازیکنان مهم تیم به خصوص دارنده پنج توپ طلای فوتبال جهان، لیونل مسی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.