بردسکن- رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن از برگزاری مسابقات فوتبال نونهالان کشور گروه سوم و چهارم به میزبانی شهرستان های بردسکن و تربت جام خبرداد.

بردسکن میزبان مسابقات فوتبال نونهالان کشور

به گزارش قدس آنلاین ظهر یک شنبه محمد دانشور ثانی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری این مسابقات  گفت:  گروه سوم این مسابقات به میزبانی بردسکن می باشد که از ۱۶ اسفندماه  به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: دراین مسابقات ۵ تیم از  استان های خراسان رضوی، یزد، کرمان و قم  شرکت دارند که دو تیم قهرمان به دور بعدی این مسابقات صعود خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن گفت: خوشبختانه شهرستان بردسکن سابقه و تجربه میزبانی مسابقات کشوری و استانی را تاکنون در کارنامه خود دارد و به لحاظ برگزاری این مسابقات هیچ گونه مشکلی نداریم.

دانشور ثانی  افزود: همزمان این مسابقات در ۴۰  منطقه از استان های کشور برگزار می شود و با توجه به اینکه تیم فوتبال نونهالان پیام نصر شهرداری بردسکن  در مسابقات نونهالان استان یکی از نمایندگان شرکت کننده در مسابقات کشوری است امتیاز میزبانی  این مسابقات به شهرستان بردسکن داده شد. وی از روئسای ادارات خواست در برگزاری این مسابقات  همکاری لازم را با اداره ورزش و جوانان  و هیات فوتبال شهرستان داشته باشند تا بتوانیم همانند  مسابقات گذشته میزبان خوبی برای ورزشکاران باشیم. دراین نشست هریک از مسئولان دستگاههای اجرایی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با اداره ورزش و جوانان اعلام کردند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.