بیرجند-عضو تیم رصد انرژی هسته ای ایران گفت: دشمنان، نظام خانواده، عفت و حیا را در جمهوری اسلامی نشانه گرفته اند و می خواهند آن را از بین ببرند.

دشمنان نظام خانواده را نشانه گرفتند/ هدف دشمن ترویج فساد در خانواده

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، خانم تجلی ظهر چهارشنبه در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در بیرجند بیان کرد: ما در کشور پتانسیل ها و نیروهای انقلابی بالایی داریم و در منطقه نیز حرف اول را می‌زنیم بنابراین باید آماده باشیم تا ۲۴ سال آینده اسرائیل را از بین ببریم و پرچم جمهوری اسلامی را بالا ببریم.

وی با بیان اینکه امروزه در نقطه صفر مرزی با اسرائیل،  پرچم جمهوری اسلامی بالا رفته است خاطرنشان کرد: این نشان از عزت و افتخار جمهوری اسلامی و از برکت خون شهدا است.

عضو تیم رصد انرژی هسته ای ایران با بیان اینکه ملت ما از جایی شروع کرد که‌ تنها عشق و تبعیت از فرمان امام بود اظهار داشت: امروزه ملت ما باید بداند ما این انقلاب را از کجا شروع کردیم تا برخی ها امروز زبان درازی نکنند.

تجلی با بیان اینکه باید فراموش نکنیم عزت را چگونه به دست آوردیم گفت: همچنین باید یوم الله را فراموش نکنیم و بدانیم که عزت امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و ایثارگران است.
وی با بیان اینکه بزرگترین اتاق جنگ امروز خانه ها است تصریح کرد: دست هایی در کار است که‌ نظام خانواده، عفت و حیا را در جمهوری اسلامی از بین ببرند علت این امر این است که‌ اسرائیل حفظ شود و منافع اسلامی از بین برود تا در این صورت زمانی که‌ حمله کردند ملت ما بسیجی نداشته باشد که‌ به جبهه برود.
عضو تیم رصد انرژی هسته ای ایران با اشاره به اینکه آمریکا در تمام ارکان این مملکت نفوذ کرده و آدم دارد و صدها نقشه کشیده اند اما تاکنون نتوانستند کاری انجام دهد افزود: هرگز امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند زیرا امروزه اگر موشک هم نداشته باشیم به دلیل بالا بودن روحیه دینی مردم آمریکا نمی تواند کاری بکند.
تجلی با بیان اینکه باید عفت را در خانواده ها حفظ کنیم اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم برجام را به زودی به آتش بکشیم گفت: بسیاری قصد دارند که‌ مردم را سست کنند بنابراین ما وظیفه داریم قسم شهدا را لحظه به لحظه بیان کنیم.
وی با بیان اینکه فرهنگی که جنگ را اداره کرد اعتقاداتی بود که‌ در امام (ره) بود خاطرنشان کرد: امروز نیز فرهنگی که در رهبری است همان فرهنگ است و در دست بسیجیان و جمهوری اسلامی است و این عزت ایران و دستاورد های انقلاب و  رهبری است که‌ یک امتیاز و افتخار برای ما است.
عضو تیم رصد انرژی هسته ای ایران گفت: جدیدا جاسوسی در تهران دستگیر شده است و پس از بازجویی گفته است که‌ به قصد ترویج فساد در خانواده ها و از هم پاشیدن خانواده ها آمده است و می خواهد از الان طرحی را طراحی کند تا مادر قاسم سلیمانی ها و مادر شهدای فاطمیون درست نشود.
تجلی با بیان اینکه دشمن برنامه ریزی می کند و به طور جد کار می کند بیان کرد: در این راستا طرحی به نام ۲۰۳۰ آوردند و متأسفانه دولت نیز بدون تصویب این طرح را اجرایی می کند.

وی با بیان اینکه امروزه از داخل نیز بسیار به ما ضربه خورد یادآور شد: همچنین در زمان اصلاحات برعلیه ملت اقداماتی انجام شد بنابراین ما در شرایطی هستیم که‌ امروز باید مختصات خود را بدانیم و بدانیم کجا هستیم.
عضو تیم رصد انرژی هسته ای ایران به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: باید به دنبال انسان دلسوزی برای اداره کشور باشیم و باید فردی بیاید که‌ برای مردم دل بسوزاند زیرا ما مشکلات زیادی داریم و در مناطق مرزی و اهل سنت ما هنوز محرومیت وجود دارد که‌ باید برطرف شود.
تجلی مردم باید تصمیم بگیرند و فردی دلسوز را انتخاب کنند خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم شخصی مسئول را انتخاب کنیم زیرا ما از قصه چپ و راست و جناح بازی خسته شده ایم.
وی یادآور شد: امروز ادبیات مسئولان ما بسیار زشت شده است بنابراین ما باید فرهنگ بد زبانی را در کشور برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.