به گزارش قدس آنلاین به نقل از "کارادوایس"، اولین تغییر در این خودرو به زبان طراحی آن باز میگردد. هیوندایی بارها اعلام کرده و نشان داده با توجه به مقتضیات زمان در حال تغییر زبان طراحی در شرکتش است و به همین دلیل تغییر مختصر ظاهر سوناتاهای جدید، کاملا محسوس است.
در جراحیهای صورت گرفته روی سوناتا، نمای پشت خودرو تغییرات بیشتری کرده است. چراغهای عقب سوناتا ۲۰۱۸ در فیسلیفت جدید دگرگون شده است. شاید بتوان گفت این طرح تحت تاثیر طراحی آئودی قرار دارد. اما نمای جلو خودرو تهاجمیتر است. چراغهای روزتاب با کمی تغییر زاویه در کنار چراغهای مرسوم خودرو چهره سوناتا را خشنتر کردهاند.
خودرو در قسمتهای جانبی بدنه از ویژگیهای داینامیکتری بهره میبرد که ترکیب ظاهری خودرو را چشمنواز کرده است. اما یکی از تغییرات جذاب فضای بیرونی سوار شدن آن روی چرخهای 17 و 18 اینچی است.
اما داخل کابین نیز تغییرات زیادی را تجربه میکند. ارتقاء سامانه تهویه هوا، کنترلگرهای حرارتی و سامانه صوتی و تصویری از جمله این تغییرات هستند. یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی رنگی برای مشتریان کرهای و یک مدل 8 اینچی با همین مشخصات در صورت سفارش مشتری در کابین به کار خواهد رفت.
فرمان اتومبیل نیز با توجه به تریم داخلی آن تغییر کرده است. فرمان سه پر در تمامی نسخههای سوناتا ۲۰۱۸ بهصورت استاندارد وجود دارد و در نسخهی اسپورت توربو قسمت پایین فرمان گردی خود را از دست داده و صاف میشود. نوارهای کرومی نیز در زیباتر شدن ترم داخلی نقش دارند. برای اولین بار شارژ بیسیم تلفن همراه به همراه یک درگاه USB برای سرنشینان عقب تدارک دیده شده است.
سامانه کمکی حفظ خودرو بین خطوط، سیستم نور بالای هوشمند و چراغهای جلوی دینامیک از گزینههای فناورانه کمکی برای راننده در سوناتا محسوب می شوند.
نظر شما