۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 516672

سرمربی اینتر عنوان کرد ترسی ندارد بعد از شکست برابر سمپدوریا از سمت خود اخراج شود.

واکنش سرمربی اینتر به شایعه اخراجش از این تیم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از مدیاست، آخرین دیدار از هفته‌ سی‌ام سری A  ایتالیا شب گذشته (دوشنبه) برگزار شد که اینتر در خانه به مصاف سمپدوریا رفت و دو بر یک شکست خورد. نتیجه‌ای که کمتر کسی انتظار آن را داشت.

استفانو پیولی بعد از شکست تیمش گفت‌: من هم مثل بقیه از این شکست ناراحتم و البته باید این را بگویم که ترسی از اخراج ندارم. قبول دارم که نتایج، آینده را می‌سازد ولی فکر می‌کنم شما خبرنگاران خیلی زیاد صحبت می‌کنید. نگران موقعیتم نیستم و به آن نیز فکر نمی‌کنم. روز پایانی لیگ همه چیز مشخص می‌شود. با سران باشگاه می‌نشینیم و تصمیم می‌گیریم که ادامه‌ همکاری بدهیم یا خیر.

سرمربی اینتر که در هفته‌های نخستین سری A جانشین فرانک دی‌بوئر در این تیم شد، در ادامه‌ اظهار کرد: اعتراض هواداران اینتر را درک می‌کنم. تا زمانی که ما فکر نمایش فردی باشیم، اوضاع همین طور است. فوتبال، ورزشی تیمی است و بازیکنان باید این طرز تفکر را داشته باشند که در خدمت تیم باشند و بازی انفرادی را کنار بگذارند. بازی را خوب شروع کردیم و حتی در نیمه دوم هم خوب بودیم اما وقتی گل تساوی را دریافت کردیم، کنترل بازی را از دست دادیم. اگر روحیه تیمی داشته باشیم، می‌توانیم در آینده نتایج بهتری بگیریم. این شکست به خاطر این بود که ما فقط به نمایش فردی توجه داشتیم.

اینتر با این شکست در رده ششم جدول رده‌بندی باقی ماند و اکنون شانس کمی برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی برای فصل آینده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.