یزد- معاون دانشجویی دانشگاه یزد گفت: نوروز امسال بیش از ۱۱ هزار نفر طی تعطیلات نوروزی در دانشگاه یزد اسکان یافتند که این رقم نسبت به سال گذشته ۱۰درصد افزایش داشته است.

۱۱ هزار مهمان نوروزی در دانشگاه یزد اسکان یافتند

به گزارش قدس آنلاین، علی مروتی با بیان این خبر اظهار داشت: دانشگاه یزد امسال نیز همانند سال‌های گذشته بخشی از کار اسکان مهمانان نوروزی از ۲۷ اسفندماه ۹۵ تا ۱۲ فروردین‌ماه ۹۶ را بر عهده گرفت.

وی افزود: با تشکیل ستاد اسکان از ۲۳ بهمن‌ماه ۹۵، پذیرش مهمانان به صورت اینترنتی و تلفنی با اولویت استادان و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور آغاز شد.

مروتی تصریح کرد: تعداد کل مهمانان بالغ بر ۱۱ هزار نفر بود که در مجموع در ۱۰ ساختمان شامل شش باب ساختمان پردیس خوابگاهی۱ (خواهران)، چهار باب ساختمان مهمانسرای هرندی و پردیس آزادی اسکان داده شدند که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان ساخت: مهمانان نوروزی علاوه برامکانات موجود در محل اسکان از قبیل یخچال، تلویزیون، فروشگاه، نانوایی و ... از امکانات غذا در رستوران آزاد، اینترنت و  بسته‌های فرهنگی شامل نقشه و بروشورهای اماکن تاریخی و مذهبی استان و شهرستان‌های تابعه و تور گردشگری نیز بهره‌مند شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.